Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Čipera, Jan | |
dc.contributor.referee | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:21:02Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:21:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-6 | |
dc.identifier | 87131 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48296 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá prvky dramatické výchovy a jejich přínosu a využití na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autor přibližuje, co je to dramatická výchova a objasňuje, co jsou její prvky. Dále shrne situaci v současném školství a vysvětluje také přínos dramatické výchovy a jejích prvků. V praktické části se zabývá rozhovory s pedagogy a dětmi, čímž zjišťuje širší úhel pohledu na tuto problematiku. V závěru práce popisuje prvky dramatické výchovy, které využívá a přidává jejich reflexi a celkové zhodnocení. | cs |
dc.format | 71 s. (122 600 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | prvky dramatické výchovy | cs |
dc.subject | 1. stupeň zš | cs |
dc.subject | 4. ročník | cs |
dc.title | Prvky dramatické výchovy a jejich přínos a využití ve 4. třídě na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Elements of drama education and their benefits and use in 4th grade of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The final thesis contemplates aspects of dramatical education and their benefits and usage in elementary school. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the author explains what dramatical education is and clarifies its aspects. Furthermore, he summarizes the current state of the school system and elaborates on the benefits of dramatical education and its aspects. In the practical part, he collects interviews with lecturers and children, through which he uncovers a broader perspective on the problem. At the end of the work, he describes the aspects of dramatical education that he himself uses and supplements them with his reflection and an overall review. | en |
dc.subject.translated | dramatical education | en |
dc.subject.translated | aspects of dramatical education | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | 4th grade | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Prvky dramaticke vychovy a jejich prinos a vyuziti ve 4. tride na 1. stupni ZS.pdf | Plný text práce | 553,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cipera VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 137,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cipera OP.pdf | Posudek oponenta práce | 175,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Cipera O.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48296
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.