Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorČipera, Jan
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:02Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:21:02Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-6
dc.identifier87131
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48296-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá prvky dramatické výchovy a jejich přínosu a využití na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autor přibližuje, co je to dramatická výchova a objasňuje, co jsou její prvky. Dále shrne situaci v současném školství a vysvětluje také přínos dramatické výchovy a jejích prvků. V praktické části se zabývá rozhovory s pedagogy a dětmi, čímž zjišťuje širší úhel pohledu na tuto problematiku. V závěru práce popisuje prvky dramatické výchovy, které využívá a přidává jejich reflexi a celkové zhodnocení.cs
dc.format71 s. (122 600 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectprvky dramatické výchovycs
dc.subject1. stupeň zšcs
dc.subject4. ročníkcs
dc.titlePrvky dramatické výchovy a jejich přínos a využití ve 4. třídě na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeElements of drama education and their benefits and use in 4th grade of primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe final thesis contemplates aspects of dramatical education and their benefits and usage in elementary school. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the author explains what dramatical education is and clarifies its aspects. Furthermore, he summarizes the current state of the school system and elaborates on the benefits of dramatical education and its aspects. In the practical part, he collects interviews with lecturers and children, through which he uncovers a broader perspective on the problem. At the end of the work, he describes the aspects of dramatical education that he himself uses and supplements them with his reflection and an overall review.en
dc.subject.translateddramatical educationen
dc.subject.translatedaspects of dramatical educationen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translated4th gradeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prvky dramaticke vychovy a jejich prinos a vyuziti ve 4. tride na 1. stupni ZS.pdfPlný text práce553,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cipera VP.pdfPosudek vedoucího práce137,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cipera OP.pdfPosudek oponenta práce175,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cipera O.pdfPrůběh obhajoby práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48296

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.