Title: | Některé možnosti užití čtvercové sítě ve výuce matematiky \nl{}na 1. stupni ZŠ |
Other Titles: | Some possibilities of using square network in teaching mathematics at the 1st stage of elementary school |
Authors: | Slabová, Petra |
Advisor: | Frank Jan, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48314 |
Keywords: | čtvercová síť;geogebra;1.stupeň;základní vzdělávání;diplomová práce |
Keywords in different language: | square network;geogebra;first degree;the basic education;diplom thesis |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá výukou matematiky za pomoci čtvercové sítě na 1. stupni základní školy. Pracovní list, který je součástí praktické části, byl tvořen formou učení, ale i formou zábavy. Podle TVP a i ŠVP. Návrh pracovního listu byl vytvořen na základě dostupných zkušeností a mých dovedností v programu GeoGebra. |
Abstract in different language: | The diploma thesis deals with the teaching of mathematics with the help of a square network at the 1st stage of primary school. The worksheet, which is part of the practical part,was created in the form of learning, but also in the form of entertainment. According to TVP and also ŠVP. The draft of the worksheet was created and based on the available experiences and my skills in GeoGebra. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
diplomka hura.pdf | Plný text práce | 3,54 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 52,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Slabova.pdf | Průběh obhajoby práce | 359,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/48314
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.