Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSolfronková, Veronika
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:40Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-20
dc.identifier87073
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48476-
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Moderní metody výuky a vhodné didaktické prostředky u žáků s OMJ" se zabývá výukovými metodami a didaktickými prostředky, které jsou pedagogy v rámci výuky na 1. stupni základní školy využívány, dále zkušenostmi učitelů s výukou žáků s odlišným mateřským jazykem, a na druhé straně metodami výuky, které považují za atraktivní a oblíbené žáci - cizinci. Předmětem výzkumného šetření byla i adaptace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého školního prostřední a možné problémy se začleněním žáků související, komunikace s rodiči žáků cizinců nebo jejich příprava na výuku.cs
dc.format65 s. (99 984 znaků), XXXIII.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87073-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžák s omjcs
dc.subjectdidaktické metodycs
dc.subjectdidaktické prostředkycs
dc.subjectadaptacecs
dc.subjectproblémy související se začleněnímcs
dc.subjectkomunikace s rodiči žáků cizincůcs
dc.titleModerní metody výuky a vhodné didaktické prostředky u žáků s OMJcs
dc.title.alternativeModern teaching methods and suitable teaching aids for students with different mother languageen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis entitled "Modern didactic methods and appropriate didactic means for students with DNL" deals with methods and didactic means that are used by teachers in primary school, as well as teachers' experience in teaching students with different native language, and further on by didactic methods that are considered attractive and popular by foreign students. The subject of the research was also the adaptation of students with different native language to the Czech school environment and possible problems related to the integration of students, communication with the parents of foreign students or their preparation for teaching.en
dc.subject.translatedstudent with dnlen
dc.subject.translateddidactic methodsen
dc.subject.translateddidactic meansen
dc.subject.translatedadaptationen
dc.subject.translatedproblems related to the integrationen
dc.subject.translatedcommunication with the parents of foreign studentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Solfronkova Veronika.pdfPlný text práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfornova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce202,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfronkova_oponent.pdfPosudek oponenta práce205,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solfronkova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce175,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48476

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.