Název: Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Další názvy: Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic
Autoři: Veselá, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48517
Klíčová slova: online marketing;marketing na instagramu;influencer marketing;instagram;generace y;generace z
Klíčová slova v dalším jazyce: online marketing;instagram marketing;influencer marketing;instagram;generation y;generation z
Abstrakt: Téma této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Téma je soustředěno na český trh a český influencer marketing na sociální síti Instagram. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketing na sociálních sítích, sociální síť Instagram a influencer marketing. Rovněž jsou zde popsány generace Y a Z. V praktické části této diplomové práce je aplikován výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, a to z důvodu získání potřebných dat k analyzování míry vlivu influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Praktická část rovněž obsahuje rozhovor s influencerem. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde taktéž prezentována vlastní doporučení pro lepší aplikování influencer marketingu.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this work is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic." The topic is focused on the Czech market and the Czech influencer marketing on the social network Instagram. The theoretical part defines the terms in the field of social media marketing, Instagram social network and influencer marketing. Generation Y and Z are also described here. In the practical part of this work, the research is applied through a questionnaire survey in order to obtain the necessary data to analyze the degree of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic. The practical part also includes an interview with the Influencer. At the end of the work, the results of the research are evaluated and there are also presented own recommendations for better application of influencer marketing.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing na Instagramu a vliv influenceru na nakupni chovani vybrane skupiny lidi v CR.pdfPlný text práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Vesela_v.pdfPosudek vedoucího práce124,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vesela_tereza_o.pdfPosudek oponenta práce613,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48517

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.