Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKlementová, Andrea
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:54Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89833
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48521-
dc.description.abstractŘízení vztahů se zákazníky (CRM) je jednou z největších konkurenčních výhod a efektivním marketingovým nástrojem. Společnosti jej mohou využívat ke komunikaci a shromažďování údajů o svých zákaznících. CRM systémy umožňují lepší poznání spotřebitelů, pomáhají lépe pochopit jejich chování, potřeby a budovat tak dlouhodobé loajální vztahy. Cílem podniků je nejenom zákazníky získávat, ale především si je udržet a zabránit jejich přechodu ke konkurenci. Tato práce se zabývá prezentací procesu implementace CRM systému do konkrétního podniku. Zavádění systému do společnosti se opírá o teoretická východiska, která jsou v druhé části práce využita v praxi. Největší důraz je v rámci celého projektu kladen na zkušené zaměstnance a dobré vedení pracovních týmů. To je důležité především proto, aby nedošlo k odmítnutí plánovaných změn, souvisejících s využíváním nových technologií pro řízení vztahů se zákazníky. Na závěr této práce jsou navrženy metriky pro měření efektivity implementace CRM.cs
dc.format80
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleCRM ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeCRM in the chosen companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedCustomer relationship management (CRM) is one of the biggest competitive advantages and an effective marketing tool. Companies can use it to communicate and collect data about their customers. CRM systems enable better knowledge of consumers, help them better understand their behavior, needs and build long-term loyal relationships. The goal of companies is not only to gain customers, but above all to keep them and prevent their transition to competition. This work presents the process of implementing a CRM system in a chosen company. The system implementation is based on the theoretical background, which is used in practice in the second part of the work. The greatest emphasis in the entire project is placed on experienced employees and good leadership of the teams. This is especially important so that the planned changes related to the use of new customer relationship management technologies are not rejected. At the end of this work, metrics for measuring the effectiveness of CRM implementation are proposed.en
dc.subject.translatedproject managementen
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
CRM ve vybrane_m podniku - K20N0059P.pdfPlný text práce2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klementova_Andrea_v.pdfPosudek vedoucího práce124,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Klementova_Andrea_o.pdfPosudek oponenta práce220,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48521

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.