Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠilhová, Adéla
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:37Z-
dc.date.available2021-6-11
dc.date.available2022-06-20T10:23:37Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-29
dc.identifier88336
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48640-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se orientuje na sledování problémů, které se mohly vyskytnout v případě přechodu dítěte z preprimárního do primárního vzdělávání za doby pandemie Covid-19. Teoretická část je zaměřená především na školní zralost a připravenost, legislativní rámec a dále se věnuje popisu vzdělávání dětí v mateřské škole v době uzavření mateřských škol. Praktická část pojednává o výsledcích výzkumného šetření, které bylo zpracované na základě provedených rozhovorů s rodiči dětí. Výzkumné šetření se zabývá zjištěním, jak ovlivnilo uzavření mateřských škol přechod dítěte z mateřské do základní školy v době pandemie Covid-19 a jaký byl jeho dopad na předškolní jedince z hlediska školní úspěšnosti a vztahu dítěte ke škole.cs
dc.format44 s., V s. (77 453 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectškolní zralost a připravenostcs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectrodičcs
dc.subjectpandemie covid-19.cs
dc.titleProblematika přechodu dítěte z preprimárního do primárního vzdělávání v době pandemie Covid-19cs
dc.title.alternativeThe issue of the child's transition from pre-primary to primary education during the Covid-19 pandemicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on monitoring the possible problems that may have occurred during the transition of a child from the pre-primary to primary setting during the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the theses focuses mainly on school maturity and rediness, the legislative framework and also describes the education of children in kindergarten at the time of their closure. The practical part of the theses deals with the results of a research survey, which was carried out based on the interviews with parents of children. The research examines how the closure of kindergartens affected the transition of each child from kindergarten to primary school setting during the Covid-19 pandemic and the possible impact on preschoolers in terms of school success and the child's relationship towards the school.en
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedschool maturity and readinessen
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedparenten
dc.subject.translatedpandemic covid-19.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Silhova Adela.pdfPlný text práce19,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce50,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Silhova VP.pdfPosudek vedoucího práce49,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Silhova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48640

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.