Název: | PODOBY SOUČASNÉ FOTOGRAFIE |
Další názvy: | FORMS OF CONTEMPORARY PHOTOGRAPHY |
Autoři: | Chernushenko, Elizaveta |
Vedoucí práce/školitel: | Aubrecht Vojtěch, MgA. |
Oponent: | Kodera Radovan, MgA. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/49515 |
Klíčová slova: | podoby současné fotografie;fotografie;užitá fotografie;umění;současné fotografie;současné umění;krajina;zátiší;dokumentární fotografie |
Klíčová slova v dalším jazyce: | forms of contemporary photo;contemporary photo;contemporary art;photo;still-life;landscape;documentary photography |
Abstrakt: | Moje práce se skládá z 10 závěrečných snímků, knihy a pracovního portfolia s 50 snímky. Udělala jsem experiment v kontextu moderní fotografie, zmrazila květiny v různých podobách a nakonec to zdokumentovala. A tato práce byla pro mě zajímavá v každé fázi jejího vzniku. Myslím, že finálová série vypadá docela soběstačně, i když v budoucnu bych ráda pokračovala v hledání nových forem k její realizaci. Zajímám se o moderní interpretace reality prostřednictvím fotografie. Během celého procesu tvorby série jsem čerpala inspiraci z různých zdrojů, většinou z malby. V sérii celkově, v každé fotce zvlášť i při zpracování jsem se snažila posílit hranice živého a neživého, ukázat kontrast mezi dvěma hlavními částmi světa - mezi přírodou a civilizací. |
Abstrakt v dalším jazyce: | My work consists of 10 final photos, the photobook and a work portfolio with 50 photos. I did an experiment in the context of modern photography. I have frozen flowers in various forms and finally documented it. And this work was interesting to me at every stage of its creation. I think that the final series looks quite self-sufficient, although in the future I would like to continue to look for new forms to implement it. I'm interested in modern interpretations of reality through photography. Throughout the process of creating the series, I was looking for inspiration from various sources, mostly from paintings. In the whole series an in each photo separately and during processing, I tried to strengthen the boundaries of the living and the non-living, to show the contrast between the two main parts of the world-between nature and civilization. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Chernushenko Elizaveta DP 2022.pdf | Plný text práce | 4,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chernusenko_o.docx | Posudek oponenta práce | 42,22 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Chernusenko_v.docx | Posudek vedoucího práce | 40,73 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Chernusenko.pdf | Průběh obhajoby práce | 267,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chernushenko_Elizaveta_DP_2022.pdf | VŠKP - příloha | 4,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49515
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.