Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBoháčová Aneta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBarthová, Jana
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:39Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-10T14:43:39Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-29
dc.identifier87078
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49915-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá diagnostikou a rozvojem klimatu třídy na 1. stupni ZŠ. V teoretické části je pojem klima třídy vymezen a zaměřuje se i na jeho činitele. Nastiňuje pojem negativní klima. Představuje různé možnosti, jak klima měřit. Popisuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. V praktické části je proveden výzkum, jehož cílem bylo změřit třídní klima u vybraných tříd. Navrhuje postup, pro zlepšení. V druhé polovině praktické části se nechází soubor námětů pro rozvoj jednotlivých prvků třídního klimatu.cs
dc.format55 s. (88 103 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectklima třídycs
dc.subjectvztahy ve tříděcs
dc.subjectdiagnostika klimatu třídycs
dc.subjectkvantitativní metodycs
dc.subjectkvalitativní metodycs
dc.subjectprvní stupeň zšcs
dc.subjectrozvoj klimatucs
dc.titleDiagnostika a rozvoj třídního klimatu na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeDiagnonostics and development of class climate at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with diagnostics and development of the classroom climate at the primary school. In the theoretical part, the concept of class climate is defined and focuses on its factors. Outlines the concept of negative climate. It presents various options for measuring the climate. Describes quantitative and qualitative research methods. In the practical part, research is carried out, the aim of which was to measure the classroom climate in selected classes. Suggests a procedure for improvement. In the second half of the practical part there is no set of ideas for the development of individual elements of the class climate.en
dc.subject.translatedclassroom climateen
dc.subject.translatedclassroom relationsen
dc.subject.translatedclassroom climate diagnosticsen
dc.subject.translatedquantitative methodsen
dc.subject.translatedqualitative methodsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedclimate developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Barthova_Jana.pdfPlný text práce2,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barthova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce276,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barthova_oponent.pdfPosudek oponenta práce198,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barthova-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce317,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49915

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.