Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Boháčová Aneta, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Barthová, Jana | |
dc.contributor.referee | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:43:39Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:43:39Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-29 | |
dc.identifier | 87078 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49915 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá diagnostikou a rozvojem klimatu třídy na 1. stupni ZŠ. V teoretické části je pojem klima třídy vymezen a zaměřuje se i na jeho činitele. Nastiňuje pojem negativní klima. Představuje různé možnosti, jak klima měřit. Popisuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody. V praktické části je proveden výzkum, jehož cílem bylo změřit třídní klima u vybraných tříd. Navrhuje postup, pro zlepšení. V druhé polovině praktické části se nechází soubor námětů pro rozvoj jednotlivých prvků třídního klimatu. | cs |
dc.format | 55 s. (88 103 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | klima třídy | cs |
dc.subject | vztahy ve třídě | cs |
dc.subject | diagnostika klimatu třídy | cs |
dc.subject | kvantitativní metody | cs |
dc.subject | kvalitativní metody | cs |
dc.subject | první stupeň zš | cs |
dc.subject | rozvoj klimatu | cs |
dc.title | Diagnostika a rozvoj třídního klimatu na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Diagnonostics and development of class climate at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with diagnostics and development of the classroom climate at the primary school. In the theoretical part, the concept of class climate is defined and focuses on its factors. Outlines the concept of negative climate. It presents various options for measuring the climate. Describes quantitative and qualitative research methods. In the practical part, research is carried out, the aim of which was to measure the classroom climate in selected classes. Suggests a procedure for improvement. In the second half of the practical part there is no set of ideas for the development of individual elements of the class climate. | en |
dc.subject.translated | classroom climate | en |
dc.subject.translated | classroom relations | en |
dc.subject.translated | classroom climate diagnostics | en |
dc.subject.translated | quantitative methods | en |
dc.subject.translated | qualitative methods | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | climate development | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Barthova_Jana.pdf | Plný text práce | 2,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Barthova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 276,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Barthova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 198,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Barthova-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 317,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49915
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.