Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Volfová, Valerie Marie | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:45:28Z | - |
dc.date.available | 2020-6-12 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:45:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-28 | |
dc.identifier | 85471 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50120 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o předškolní přípravě dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Cílem této práce je analyzovat vzdělávání těchto dětí v praxi, jaké metody a formy práce pedagogové využívají. Dílčím cílem je zjistit postoje a subjektivní názory dotazovaných pedagogů na zařazení těchto dětí do běžných tříd v mateřských školách. | cs |
dc.format | 52 s. (74 995 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní příprava | cs |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.title | Předškolní příprava dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole v Karlovarském kraji | cs |
dc.title.alternative | Preschool preparation of children with special educational needs in a kindergarten in the Karlovy Vary region | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the preschool preparation of children with special educational needs in kindergarten. The aim of this work is to analyze the education of these children in practice, what methods and forms of work teachers use. The partial objective is to find out the attitudes and subjective opinions of the interviewed teachers on the inclusion of these children in regular classes in kindergartens. | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | preschool preparation | en |
dc.subject.translated | special educational needs | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Volfova-bp.pdf | Plný text práce | 891,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Volfova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Volfova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 53,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Volfova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 4,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50120
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.