Název: Marketingový mix vybrané obchodní značky
Další názvy: Marketing mix of selected brand
Autoři: Sladká, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52331
Klíčová slova: marketingový mix;produkt;cena;distribuce;komunikace;marketingové prostředí;analýzy
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing mix;product;price;place;promotion;marketing environment;analysis
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy současného marketingového mixu obchodní značky IQOS a navržení vhodného opatření pro oblast marketingového mixu na základě výsledků provedených analýz. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: zpracování teoretického úvodu k problematice marketingového mixu, představení vybrané společnosti a provedení analýzy vnějšího prostředí vybrané společnosti. V teoretické části je zpracován teoretický základ k problematice marketingového mixu a marketingovému prostředí. Praktická část se zabývá představením společnosti a jejího vnitřního prostředí, analýze vnějšího prostřední vybrané společnosti a analýze současného marketingového mixu obchodní značky IQOS. Na základě získaných poznatků z provedených analýz je autorkou navrženo vhodné opatření pro oblast marketingového mixu.
Abstrakt v dalším jazyce: Main goal of this master thesis is the analysis of current marketing mix of the IQOS brand and to propose a suitable measure for the marketing mix based on the results of the analyzes. The main goal is achieved through the previous three sub-goals: elaboration of a theoretical introduction to the issue of marketing mix, introduction of the selected company and analysis of the external environment of the IQOS company. The theoretical part deals with the theoretical basis for the issues of marketing mix and marketing environment. The practical part deals with the introduction of the company and its internal environment, analysis of the external environment of the selected company and analysis of the current marketing mix of the IQOS brand. Based on the findings from the analyzes, the author proposes a suitable measure for the marketing mix.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP MICHAELA SLADKA.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Sladka_v.pdfPosudek vedoucího práce125,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce179,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52331

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.