Název: Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Další názvy: Marketing communication of tourist destination
Autoři: Flesar, Jan
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52386
Klíčová slova: marketingová komunikace;destinace;cestovní ruch;marketing
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;destination;tourism;destination
Abstrakt: Tato bakalářská práce se soustředí na zhodnocení marketingové komunikace pro předem vybranou destinaci - Karlovarský kraj. První kapitola obsahuje teoretický přehled zkoumaného problému. Nejprve je představen pojem destinace a popsán destinační marketing včetně strategického a taktického marketingu destinace. Dále je pozornost věnována vymezení marketingovému mixu destinace cestovního ruchu, která se váže na cestovní ruch společně s popsáním jednotlivých prvků marketingové komunikace destinace. V neposlední řadě jsou formulovány výzkumné předpoklady, které budou v průběhu práce potvrzeny či vyvráceny. Ve druhé kapitole je popsána metodika výzkumné části práce, přičemž ve třetí kapitole jsou shrnuty výsledky z primárních a sekundárních zdrojů. Ve čtvrté kapitole poté dochází k vytvoření návrhu určenému pro marketingovou komunikaci zvolené destinace.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on the evaluation of marketing communication for a pre-selected destination - the Karlovy Vary Region. The first chapter contains a theoretical overview of the problem under study. First, the concept of destination is introduced and destination marketing is described, including strategic and tactical destination marketing. Next, attention is paid to the definition of the destination marketing mix related to tourism together with a description of the individual elements of destination marketing communication. Finally, research assumptions are formulated which will be confirmed or refuted in the course of the thesis. Chapter two describes the methodology of the research part of the thesis, while chapter three summarises the results from primary and secondary sources. Chapter four then leads to the development of a proposal intended for the marketing communication of the chosen destination.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan Flesar_BP.pdfPlný text práce8,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Flesar_Jan_v2.pdfPosudek vedoucího práce123,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Flesar_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce121,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52386

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.