Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHirschauová Edita, Ing.
dc.contributor.authorTisotová, Eva
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:17Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52417-
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných online prodejců potravin. Cílem této práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných online prodejců potravin z pohledu spotřebitele. Teoretická část definuje pojmy spojené s e-commerce a pojednává o výhodách a nevýhodách online nakupování z hlediska spotřebitele i prodejce. Empirická část se zabývá analýzou marketingové komunikace prodejců. Nejprve analyzuje podporu prodeje prostřednictvím cen, dále se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích a webových stránkách. V závěru práce je uvedeno zhodnocení a doporučení pro praxi.cs
dc.format73
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectkošíkcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline prodej potravincs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectrohlíkcs
dc.subjecttescocs
dc.titleOnline prodej potravin v České republicecs
dc.title.alternativeOnline food sales in the Czech Republicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the marketing communication of selected online food retailers. The aim of this thesis is to analyze the marketing communication of selected online food retailers from the consumer's perspective. The theoretical part defines the concepts associated with e-commerce and discusses the advantages and disadvantages of online shopping from the perspective of both the consumer and the retailer. The empirical part deals with the analysis of marketing communication of retailers. First, it analyses sales promotion through pricing, then it looks at marketing communication on social media and websites. The thesis concludes with an evaluation and recommendations for practice.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedkošíken
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline food salesen
dc.subject.translatedrohlíken
dc.subject.translatedsales supporten
dc.subject.translatedtescoen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tisotova Eva BP 1.pdfPlný text práce4,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tisotova_Eva_v.pdfPosudek vedoucího práce125,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tisotova_Eva_o.pdfPosudek oponenta práce118,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52417

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.