Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorChlumecká, Kateřina
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2023-6-9
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52426-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou sponzorování sportovního klubu TJ Lokomotiva Plzeň s cílem analyzovat spokojenost sponzorů a navrhnout inovativní řešení. Autorka se v první části práce zaměřila na zpracování teoretických poznatků vztahujících se ke sportu a sportovnímu sponzoringu. V druhé části byla použita kombinace rozhovoru s předsedou klubu a dotazníkové šetření směřované na sponzory. Na základě výsledků těchto metod navrhla autorka několik doporučení, které by klubu mohly pomoci nejen k prezentaci své činnosti, ale i jejich sponzorů.cs
dc.format59 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectsportovní sponzoringcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectklubcs
dc.subjectzpětná vazbacs
dc.titleVybrané aspekty sponzoringu ve sportovním klubucs
dc.title.alternativeSelected aspects of sponsorship in a sport cluben
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of sponsorship of the sports club TJ Lokomotiva Plzeň in order to analyze the satisfaction of sponsors and to propose innovative solutions. In the first part of the thesis the author focused on theoretical knowledge related to sport and sports sponsorship. In the second part, a combination of an interview with the chairman of the club and a questionnaire survey directed at sponsors was used. Based on the results of these methods, the author proposed several recommendations that could help the club to present not only their activities but also their sponsors.en
dc.subject.translatedsponsorshipen
dc.subject.translatedsports sponsorshipen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedcluben
dc.subject.translatedfeedbacken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Chlumecka.pdfPlný text práce2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chlumecka_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce120,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chlumecka_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce116,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.