Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.-
dc.contributor.authorŠlehovr, Jan-
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.-
dc.date.accepted2023-6-5-
dc.date.accessioned2023-06-09T11:33:40Z-
dc.date.available2022-10-24-
dc.date.available2023-06-09T11:33:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.date.submitted2023-4-22-
dc.identifier93146-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52580-
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje tématu strategie expanze na zahraniční trh. Cílem práce je navržení takové strategie na základě zpracované literární rešerše, interní analýzy zkoumaného podniku a externí analýzy zvoleného trhu, a následná identifikace problematických oblastí této strategie včetně jejího zhodnocení. Literární rešerši je věnována první část práce, zatímco druhá část práce je vyhrazena pro vlastní analýzy, formulaci strategie a vyhodnocení.cs
dc.format129 s. (158 000 znaků)-
dc.language.isocs-
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni-
dc.rightsPlný text práce není přístupný. Text bude přístupný od 1.6. 2026.cs
dc.subjectstrategie expanzecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectnávrh strategiecs
dc.subjectzahraniční trhcs
dc.subjectslovinskocs
dc.titleStrategie expanze podniku na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeInternational expansion strategyen
dc.typediplomová práce-
dc.thesis.degree-nameIng.-
dc.thesis.degree-levelNavazující-
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická-
dc.thesis.degree-programProjektové a procesní řízení-
dc.description.resultObhájeno-
dc.rights.accessembargoAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis focuses on the topic of foreign market expansion strategy. The aim of the thesis is to propose such a strategy based on a literature research, internal analysis of the examined company and external analysis of the selected market, and then to identify problematic areas of this strategy along with its evaluation. The first part of the thesis is dealing with the literature search, whereas the second part of the thesis is reserved for the actual analysis, strategy formulation and evaluation.en
dc.subject.translatedexpansion strategyen
dc.subject.translatedstrategic analysisen
dc.subject.translatedstrategy proposalen
dc.subject.translatedforeign marketen
dc.subject.translatedsloveniaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_K21N0034P_Slehovr_strategie_expanze_podniku_na_zahranicni_trh.pdfPlný text práce3,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Slehovr_Jan_oponent.pdfPosudek oponenta práce172,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
slehovr_jan_v.pdfPosudek vedoucího práce168,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jan Slehover.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP40,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52580

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.