Title: Interaktivní prezentační technologie a její využívání na prvním stupni ZŠ v Karlovarském kraji
Other Titles: Interactive presentation technology and its use at primary schools in the Karlovy Vary region
Authors: Fialová, Nikol
Advisor: Krotký Jan, Mgr. Ph.D.
Referee: Fadrhonc Jan, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52916
Keywords: ict;karlovarský kraj;informační a komunikační technologie;základní škola;výzkum;dotazník;vzdělávání
Keywords in different language: information and communication technology;elementary school;research;education;information society;ict
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na využívání ICT technologií na prvním stupni základních škol v Karlovarském kraji. V práci jsou popisovány jednotlivé ICT nástroje a technologie, které je možné ve výuce používat. Práce se zaměřuje na jejich výhody a nevýhody, které jsou spojované s jejich užíváním. Součástí diplomové práce je dotazníkové šetření, jehož tématem je využití interaktivní technologií na 1.stupni ZŠ v Karlovarském kraji.
Abstract in different language: The diploma thesis focuses on the use of ICT technologies at elementary schools in the Karlovy Vary region. The work describes individual ICT tools and technologies that can be used in teaching. The work focuses on their advantages and disadvantages, which are associated with their use. Part of the diploma thesis is a questionnaire survey, the topic of which is the use of interactive technologies in the 1st grade of primary schools in the Karlovy Vary region.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Fialova .pdfPlný text práce3,06 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce59,4 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce60,44 kBAdobe PDFView/Open
Fialova protokol.pdfPrůběh obhajoby práce269,76 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52916

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.