Název: Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Další názvy: Tools for working with children with impaired communication skills and their verification
Autoři: Slabá, Rosalie
Vedoucí práce/školitel: Ullmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
Oponent: Slowík Josef, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53269
Klíčová slova: komunikační schopnost;porucha komunikační schopnosti;řeč;poruchy řeči;dechová cvičení;fonační cvičení;artikulační cvičení;hrubá motorika;jemná motorika;grafomotorika;zrakové vnímání;sluchocé vnímání
Klíčová slova v dalším jazyce: communication skills;communication skills disorder;speech;speech disorders;breathing exercises;phonation exercises;articulation exercises;gross motor skills;fine motor skills;graphomotor skills;visual perception;auditory perception
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části popisuje vývoj komunikačních schopností a řeči. Jsou zde popsány poruchy těchto schopostí a jejich kvalifikace. Následuje výčet oblastí podpory rozvoje komunikačních schopností a práce s nimi. Praktická část obsahuje ověřování nástrojů pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností (opožděný vývoj řeči). Nástroje jsou využívány v oblastech, které podporují přirozený rozvoj komunikačních schopností. Praxe popisuje komplexní plánování k podpoře rozvoje komunikační schopností v období šesti měsíců, pozorování tří sledovaných chlapců s opožděným vývojem řeči a jejich zaznamenaných pokroků.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis in the theoretical part describes the development of communication skills and speech. The disorders of these abilities and their qualifications are described here. The following is a list of areas of support for the development of communication skills and work with them. The practical part includes the verification of tools for working with children with impaired communication skills (delayed speech development). Tools are used in areas that support the natural development of communication skills. The practice describes comprehensive planning to support the development of communication skills over a period of six months, the observation of three monitored boys with delayed speech development and their recorded progress.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slaba Rosalie, BP, Nastroje pro praci s detmi s narusenou komunikacni schopnosti a jejich overeni.pdfPlný text práce3,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba VP065.pdfPosudek vedoucího práce181,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba OP.pdfPosudek oponenta práce62,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba O064.pdfPrůběh obhajoby práce15,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53269

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.