Název: | Technické ztvárnění a metodika konstrukčních projektů a jejich analýza |
Další názvy: | Technical design and methodology of construction projects and their analysis |
Autoři: | Kindlová, Jana |
Vedoucí práce/školitel: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Moc Pavel, Mgr. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53331 |
Klíčová slova: | technická výchova;konstrukční úlohy;základní škola;tvořivý proces;3d tisk |
Klíčová slova v dalším jazyce: | technical education;construction tasks;primary school;creative process;3d printing |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá konstrukčními úlohami v pracovních činnostech u žáků prvního stupně základní školy. V teoretické části je popsán tvořivý žák, učitel a tvořivý proces, který odpovídá příslušnému věku dítěte. V praktické části je navrženo a zrealizováno několik pracovních úloh uskutečněných na třech odlišných základních školách. Jsou zde popsány úkoly provedené na 3D tiskárně, pomocí 3D pera, z přírodnin i umělých materiálů. Navržené postupy mohou být inspirací pro kolegy z učitelského oboru, jsou opřené o zkušenosti s dětmi, tyto úkoly je možné i dále rozvíjet, inovovat a kombinovat. V závěru jsou shrnuté zkušenosti ze zpracovaných úkolů. Doplňují to v přílohách pracovní listy, které lze v této podobě použít nebo modifikovat podle individuálních potřeb. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with construction tasks in craft activities for first-level primary school students. The theoretical part describes the creative pupil, the teacher, and the creative process corresponding to the child's age. In the practical part, several work tasks are designed and implemented in three different elementary schools. The tasks performed on a 3D printer, using a 3D pen, with natural and artificial materials are described. The proposed procedures can be an inspiration for colleagues in the teaching profession and are based on personal experiences with children. These tasks can be further developed, innovated, and combined. In the conclusion, the experiences from the developed tasks are summarised. This is supplemented by worksheets in the appendices, which can be used in this form or modified according to individual needs. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Kindlova_KONECNA.pdf | Plný text práce | 5,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 57,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kindlova-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 261,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53331
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.