Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHořejší Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVondrášek, Michal
dc.contributor.refereeMalaga Miroslav, Ing. Bc.
dc.date.accepted2023-6-14
dc.date.accessioned2023-08-02T10:46:20Z-
dc.date.available2022-9-19
dc.date.available2023-08-02T10:46:20Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-5-26
dc.identifier93674
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53619-
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje tvorbu aplikace "Dílna". Aplikace je vyvíjena pro technologii virtuální reality. Řadí se do kategorie vážných her a má za cíl ukázat hráči praktickou interakcí kovoobráběcí proces výroby hřídele z polotovaru. Aplikace byla následně otestována na 34 respondentech a závěry statisticky vyhodnoceny a porovnány s verzí hry pro 2D. Z výsledků je patrné, že hra pro VR je respondenty výrazně lépe hodnocena ve všech aspektech. Statistická závislost hodnocení na zkušenostech a střední škole nebyla potvrzena.cs
dc.format86 s. (132 653 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvirtuální realita; přístup k návrhu virtuální reality; metodika; vývoj virtuální reality; virtuální realita aplikacecs
dc.titleImplementace a rozvoj aplikace Virtuální dílna do nového kontextucs
dc.title.alternativeImplementation and Development of the Virtual Workshop Application in A New Contexten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní
dc.thesis.degree-programPrůmyslové inženýrství a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis includes the creation of the "Workshop" application. The application is developed for virtual reality technology. It belongs to the category of serious games and aims to show the player through practical interaction the metalworking process of making a shaft from a semi-finished product. The application was then tested on 34 respondents and the findings statistically evaluated with the 2D version of the game. The results show that the VR game is significantly better rated by respondents in all aspects. The statistical dependence of the ratings on experience and high school was not confirmed.en
dc.subject.translatedvirtual reality; virtual reality design approach; methodology; virtual reality development; virtual reality applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce Theses (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DiplomovaPrace_VRWorkshop_Vondrasek_0523.pdfPlný text práce4,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce58,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce60,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53619

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.