Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorDvořáková, Pavla
dc.contributor.refereeKoželuh Ondřej, Mgr.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:22Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-09-11T22:21:22Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier92040
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53977-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá pojmem individualizace v předškolním vzdělávání. V teoretické části je rozebrán pojem jako takový, podmínky vyplývající z RVP PV, možnosti a důležitost individualizace, její pojetí v alternativních směrech a v neposlední řadě na základní potřeby a vývojová specifika dítěte předškolního věku. Praktická část je zaměřena na podmínky vybraných mateřských škol vzhledem k individualizaci, a především na chápání a vnímání tohoto pojmu pedagogy.cs
dc.format52 s., (66 428 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectmateřské školycs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectindividualizacecs
dc.subjectpodmínky individualizacecs
dc.subjectalternativní směrycs
dc.subjectzákladní potřebycs
dc.subjectvývojová specifikacs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectnázory pedagogůcs
dc.titleMožnosti individualizace a diferenciace ve vybraných školách v Plznics
dc.title.alternativePossibilities of individualization and differentiation in selected schools in Pilsenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the concept of individualization in preschool education. In the theoretical part, the concept as such, the conditions resulting from the RVP PV, the possibilities and importance of individualization, its concept in alternative directions and, last but not least, the basic needs and developmental specifics of a preschool child are analyzed. The practical part is focused on the conditions of selected kindergartens with regard to individualization, and above all on the understanding and perception of this concept by pedagogues.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedkindergartensen
dc.subject.translatedchildren of preschool ageen
dc.subject.translatedindividualizationen
dc.subject.translatedconditions of individualizationen
dc.subject.translatedalternative directionsen
dc.subject.translatedbasic needsen
dc.subject.translateddevelopmental specificsen
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translatedteachers' opinionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pavla Dvorakova_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce64,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek BP Dvorakova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce133,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce225,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53977

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.