Název: | Gamifikace ve výuce anglického jazyka |
Další názvy: | Gamification in English Language Learning |
Autoři: | Petr, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Havránková Tereza, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54060 |
Klíčová slova: | gamifikace;herní elementy;hry;motivace;aktivizace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gamification;game elements;games;motivation;engagement |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá tématem gamifikace. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené se studiem gamifikace. Následně jsou představeny teorie fungování gamifikace, stejně jako hlavní výhody jejího používání ve výuce, zvlášť ve výuce anglického jazyka. Průzkum je zaměřen na postoje učitelů anglického jazyka vůči gamifikace a postupy a metody její aplikace v jejích výuce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the topic of gamification. In the theoretical part of the thesis the concepts connected to the study of gamification are explained. Subsequently the theories of the function of gamification are presented just as the main advantages of its use in education, especially the teaching of English language. Research is focused on the attitudes of English language teachers towards gamification and the techniques and methods of its application in their teaching. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Petr Jan.pdf | Plný text práce | 782,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Havr_Petr.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Klec_Petr.pdf | Posudek oponenta práce | 46,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Petr.pdf | Průběh obhajoby práce | 359,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54060
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.