Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hankerová, Barbora | |
dc.contributor.referee | Moc Pavel, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-9-6 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:29Z | - |
dc.date.available | 2022-1-6 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-27 | |
dc.identifier | 90676 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54075 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na rozvoj technického myšlení, zručnosti a kreativity u žáků na 1. stupni ZŠ. První část diplomové práce se zabývá vysvětlením jednotlivých pojmů. V druhé části jsou vybrány různé stavebnice, které jsou popsány a následně shrnuty v přehledných tabulkách. Poslední výzkumná část je sestavena z pěti aktivit, které následně plnili žáci 1. ročníku ZŠ. Jednotlivé modely, které byly sestaveny jsou v diplomové práci vloženy a popsány. | cs |
dc.format | 105 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | technická gramotnost | cs |
dc.subject | kreativita | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.subject | konstrukční činnosti | cs |
dc.title | Rozvoj technického myšlení, zručnosti a kreativity u dětí na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Development of technical thinking, skill and creativity in children at the 1st level of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on the development of technical thinking, skills and creativity in pupils at the first stage of primary school. The first part of the thesis deals with the explanation of the individual concepts. In the second part, different building blocks are selected, described and then summarized in clear tables. The last research part consists of five activities that were subsequently performed by pupils in the first year of primary school. The different models that were constructed are inserted and described in the thesis. | en |
dc.subject.translated | technical literacy | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | 1st grade of primary school | en |
dc.subject.translated | cnstruction activities | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Barbora Hankerova.pdf | Plný text práce | 6,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 60,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 57,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hankerova protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 258,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54075
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.