Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHrubý, Antonín
dc.contributor.refereeRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:59Z-
dc.date.available2022-1-28
dc.date.available2023-09-11T22:22:59Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier90877
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54107-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na návrh a realizaci terénní únikové hry s využitím QR kódů, včetně tvorby metodických materiálů pro učitele. Metodické materiály byly vytvořeny ve formě PDF, ale také formou webové stránky (www.pokladnaradyni.cz). Jsou zde uvedeny principy využití her ve výuce a specifikace únikových her. Následně se věnujeme začlenění QR kódů do struktury hry, diskusi o integraci digitálních technologií do výuky a významu principu BYOD. Hra se odehrává v okolí zříceniny hradu Radyně, je vhodná pro žáky 7. ročníků a má interdisciplinární charakter s důrazem na rozvoj digitálních kompetencí žáků. Hra byla otestována, na základě získaných dat alterována a následně publikována učitelské veřejnosti.cs
dc.format82 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectúniková hracs
dc.subjectqr kódycs
dc.subjecthracs
dc.subjectterénní hracs
dc.subjectterénní úniková hracs
dc.titleTvorba terénní únikové hry s využitím QR kódůcs
dc.title.alternativeCreation of a terrain escape game using QR codesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis focuses on the design and implementation of a field escape game using QR codes, including the creation of teaching materials for teachers. The teaching materials were created in PDF format, as well as in the form of a website (www.pokladnaradyni.cz). The author presents principles of using games in teaching and the specifics of escape games. Subsequently, the incorporation of QR codes into the structure of the game, a discussion on the integration of digital technologies into teaching, and the importance of the BYOD principle were addressed. The game takes place around the ruins of Radyně Castle, is suitable for 7th grade students, and has an interdisciplinary character with an emphasis on the development of students' digital competencies. The game was tested, altered based on the data obtained, and subsequently published to the teaching public.en
dc.subject.translatedescape gameen
dc.subject.translatedqr codesen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedterrain gameen
dc.subject.translatedterrain escape gameen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_hrubya.pdfPlný text práce4,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce64,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce63,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruby protokol.pdfPrůběh obhajoby práce283,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54107

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.