Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHaňáková, Kamila
dc.contributor.refereePavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:24:03Z-
dc.date.available2023-2-3
dc.date.available2023-09-11T22:24:03Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-7-19
dc.identifier94263
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54164-
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je prozkoumat výzvy a faktory rozhodující pro úspěch crowdfundingu pro podniky. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnost crowdfundingové kampaně, včetně kvality prezentace projektu, efektivní komunikace s dárci a atraktivních odměn. Jsou vypracovány praktické rady, které pomohou podnikům maximalizovat jejich šance na trhu crowdfundingu. Empirická část navíc na základě odborných průzkumů předpovídá budoucnost crowdfundingových projektů v Německu. Systematická analýza literatury a expertních rozhovorů poskytuje firmám poznatky o úspěšném využití crowdfundingu. Práce se skládá ze tří částí: teoretických východisek, analýzy dvou německých a jedné světové crowdfundingové platformy a pěti expertních rozhovorů. Z analýzy empirických zjištění jsou vyvozena doporučení pro úspěšný crowdfunding.cs
dc.format64 s., XII., (21 534 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectfaktory úspěchucs
dc.subjectpodnikycs
dc.titleCrowdfunding pro firmy. Výzva a faktory úspěchu.cs
dc.title.alternativeCrowdfunding for businesses. Challenge and success factorsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor's thesis is to examine the obstacles and factors critical to the success of crowdfunding for businesses. It focuses on identifying the factors that influence the success of a crowdfunding campaign, including project presentation quality, efficient donor communication, and attractive rewards. Practical advice is developed to help companies maximize their chances in the crowdfunding market. Additionally, the empirical part forecasts the future of crowdfunding projects in Germany based on expert surveys. A systematic analysis of literature and expert interviews provides insights for companies on successful crowdfunding utilization. The thesis comprises three parts: theoretical foundations, analysis of two German and one global crowdfunding platforms, and five expert interviews. The empirical findings are analyzed to derive recommendations for successful crowdfunding.en
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedsuccess factorsen
dc.subject.translatedbusinessesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace_Hanakova_Kamila_ZCU.pdfPlný text práce2,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova_Kamila_v.pdfPosudek vedoucího práce129,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanakova Kamila_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce122,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54164

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.