Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Písková Růžena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Tipplová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T22:11:38Z | - |
dc.date.available | 2022-10-10 | |
dc.date.available | 2023-09-18T22:11:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-5 | |
dc.identifier | 94445 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54198 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem stezky se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků. V teoretické části jsou definovány pojmy gramotnost, funkční gramotnost a čtenářská gramotnost. Čtenářská gramotnost je dále zkoumána z několika hledisek a následně zařazena do rámcově vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. V praktické části se nachází zhotovený návrh naučné stezky. Vytvořený materiál rozvíjí čtenářskou gramotnost a prohlubuje znalosti v oborech člověk a jeho svět, jazyk a jazyková komunikace, matematika a její aplikace. Stezka byla následně realizována ve výuce. | cs |
dc.format | 148 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | naučná stezka | cs |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.subject | člověk a jeho svět | cs |
dc.subject | čtenářsky orientovaná stezka | cs |
dc.title | Stezka se čtenářským zaměřením v okolí Boleveckých rybníků | cs |
dc.title.alternative | Reader´s Path around ponds in Pilsen - Bolevec | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with design of reader-oriented trail in the vicinity of the Bolevec ponds. In the theoretical part, the terms literacy, functional literacy and reading literacy are defined. Reading literacy is further examined from several points of view and subsequently included in the framework educational plan for basis education. In the practical part, there is a completed design of the learning trail. The created materiál develops reading literaxy and deepens knowledge in the fields of human and his world, language and language communication, mathematics and its applications. The trail was subsequently implemented in teaching. | en |
dc.subject.translated | educational path | en |
dc.subject.translated | reading literacy | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | human and his world | en |
dc.subject.translated | reader-oriented trail | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 5,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_tipplova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 572,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_tipplova_piskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 505,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_tipplova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 71,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Diplomova_prace.pdf | VŠKP - příloha | 5,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54198
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.