Název: | Využití interaktivní tabule při výuce matematiky |
Další názvy: | Use of interactive whiteboards for the math teaching |
Autoři: | Novák, Petr |
Vedoucí práce/školitel: | Kohout, Václav |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5438 |
Klíčová slova: | interaktivní tabule;interaktivní učebnice;matematický software;příslušenství;základní škola;matematika;vyučování;Promethean ActivStudio;SmartBoard |
Klíčová slova v dalším jazyce: | interactive whiteboard;interactive book;mathematical software;accessories;elementary school;mathematics;teaching;Promethean ActivStudio;SmartBoard |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejímiteoretickými i praktickými aspekty využití především na základních školách.Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické poukazuji na její výhody a nevýhody. Vymezuji příslušenství, matematický software,výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny.Popisuji stav využívání v České republice a porovnávám jej s využitím mimo Českou republiku. V praktické části jsem prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření zjišťoval stav využívání interaktivních tabulí především při výuce matematiky na základních školách.Druhou část praktické části tvoří vlastní výukové materiály pro výuku matematiky na základní škole vytvořené pro porovnání možností ve dvou nejrozšířenějších řešení ACTIVStudioPrometehean a SMART Notebook. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis dealwiththe definition of interactive whiteboard and its theoretical and practical aspects ofuse mainly in primary schools. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part I refer to its advantages and disadvantages. I specify the equipment, mathematical software, educational programs, interactive textbooks and prearranged materials for lessons. I describe the rate of utilization of interactive whiteboards in the Czech Republic and I compare it with the use outside the Czech Republic. In the practical part I have conducted the survey of use interactive whiteboards especially in teaching mathematics in primary schools. In the second part there are also my own educational materials for teaching mathematics in primary schools. These materials are created in two versions, the most common - ACTIV Inspire Promethean and SMART Notebook. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bpnovak.pdf | Posudek vedoucího práce | 286,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP - posudek_oponenta_Novak.pdf | Posudek oponenta práce | 105,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novak - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 40,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5438
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.