Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Matoušek, Václav | |
dc.contributor.author | Pavlíček, Petr | |
dc.date.accepted | 2012-06-07 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:41:59Z | |
dc.date.available | 2012-02-03 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:41:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-11 | |
dc.identifier | 49930 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5519 | |
dc.description.abstract | Tato práce zkoumá možnosti herních strategií. Hledá cesty, jak naučit počítač hrát specifickou hru. Pro tento účel byla vybrána desková hra pro dva hráče Othello (také známá jako Reversi). Byl vytvořen programový systém v jazyku ObjectPascal, který používá algoritmus negamax s alfa-beta prořezáváním jako implementaci herní strategie. Tento program implementuje tři typy hráčů: lidský, počítačový a síťový hráč. Síťový hráč využívá pro komunikaci TCP protokol. | cs |
dc.format | 71 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | herní strategie | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | Othello | cs |
dc.subject | Reversi | cs |
dc.subject | TCP/IP | cs |
dc.subject | síťová komunikace | cs |
dc.subject | minimax | cs |
dc.subject | negamax | cs |
dc.subject | alfa-beta | cs |
dc.subject | Pascal | cs |
dc.title | Implementace herních strategií | cs |
dc.title.alternative | Game strategy implementation | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.description.abstract-translated | This work explores possibilities of the game strategies. It seeks for a way how to learn computers to play a specific game. For this purpose, the two players board game Othello was chosen (also known as Reversi). The software system was created in ObjectPascal language, which uses the negamax algorithm with alpha-beta pruning as the game strategy implementation. It implements three types of players: a human player, computer player and network player. The network player uses TCP protocol for the communication. | en |
dc.subject.translated | game strategy | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | Othello | en |
dc.subject.translated | Reversi | en |
dc.subject.translated | TCP/IP | en |
dc.subject.translated | network communication | en |
dc.subject.translated | minimax | en |
dc.subject.translated | negamax | en |
dc.subject.translated | alpha-beta | en |
dc.subject.translated | Pascal | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bp-pavlicek.pdf | Plný text práce | 741,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
A09B0006Kposudek.pdf | Posudek vedoucího práce | 436,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
A09B0006Kprubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 53,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/5519
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.