Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMatoušek, Václav
dc.contributor.authorPavlíček, Petr
dc.date.accepted2012-06-07
dc.date.accessioned2013-06-19T06:41:59Z
dc.date.available2012-02-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:41:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier49930
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5519
dc.description.abstractTato práce zkoumá možnosti herních strategií. Hledá cesty, jak naučit počítač hrát specifickou hru. Pro tento účel byla vybrána desková hra pro dva hráče Othello (také známá jako Reversi). Byl vytvořen programový systém v jazyku ObjectPascal, který používá algoritmus negamax s alfa-beta prořezáváním jako implementaci herní strategie. Tento program implementuje tři typy hráčů: lidský, počítačový a síťový hráč. Síťový hráč využívá pro komunikaci TCP protokol.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectherní strategiecs
dc.subjecthracs
dc.subjectOthellocs
dc.subjectReversics
dc.subjectTCP/IPcs
dc.subjectsíťová komunikacecs
dc.subjectminimaxcs
dc.subjectnegamaxcs
dc.subjectalfa-betacs
dc.subjectPascalcs
dc.titleImplementace herních strategiícs
dc.title.alternativeGame strategy implementationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccess
dc.description.abstract-translatedThis work explores possibilities of the game strategies. It seeks for a way how to learn computers to play a specific game. For this purpose, the two players board game Othello was chosen (also known as Reversi). The software system was created in ObjectPascal language, which uses the negamax algorithm with alpha-beta pruning as the game strategy implementation. It implements three types of players: a human player, computer player and network player. The network player uses TCP protocol for the communication.en
dc.subject.translatedgame strategyen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedOthelloen
dc.subject.translatedReversien
dc.subject.translatedTCP/IPen
dc.subject.translatednetwork communicationen
dc.subject.translatedminimaxen
dc.subject.translatednegamaxen
dc.subject.translatedalpha-betaen
dc.subject.translatedPascalen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bp-pavlicek.pdfPlný text práce741,37 kBAdobe PDFView/Open
A09B0006Kposudek.pdfPosudek vedoucího práce436,85 kBAdobe PDFView/Open
A09B0006Kprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce53,99 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/5519

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.