Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCoufalová, Jana
dc.contributor.authorVodičková, Xenie
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:45:51Z
dc.date.available2009-01-05cs
dc.date.available2013-06-19T06:45:51Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-04
dc.identifier32199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5566
dc.description.abstractResumé Tématem diplomové práce je srovnávací studie metod a forem práce v hodinách matematiky u žáků na málotřídních školách a školách plně organizovaných. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a je doplněna částí přílohovou. Teoretická část pojednává o málotřídním školství obecně, dále popisuje organizační formy ve vyučování, vyučovací metody a vyučovací prostředky. Zabývá se jejich charakteristikou a klasifikací. Praktická část je věnována samotnému výzkumnému projektu, jehož cílem bylo porovnat formy a metody práce v hodinách matematiky na neúplných a úplných školách z hlediska rozsahu a zařazení výuky matematiky, organizačních forem výuky a metod práce. Je zde také uvedena charakteristika čtrnácti školských zařízení, na kterých byla studie provedena. Celá práce je doplněna částí přílohovou.cs
dc.format87 s. (87 164 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectmalotřídní školacs
dc.subjectplně organizovaná školacs
dc.subjectvyučovací metodacs
dc.subjectorganizační forma výukycs
dc.titleSrovnání metod a forem práce v hodinách matematiky na málotřídních školách a běžné základní školecs
dc.title.alternativeComparison of methods and forms of work in teaching of mathematics at elementary schools with a small number of grades and elementary schools with a full scale of gradesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSummary The subject of the dissertation is a comparative study of the methods and forms of work in teaching of mathematics used at elementary schools with a small number of grades and elementary schools with a full scale of grades. The dissertation consists of a theoretical and a practical part and is supplied with an annex. The theoretical part discusses education at elementary schools with a small number of grades in general and further describes and characterizes organization, methods and educational means and measures there. The practical part is dedicated to the research itself. Objective here is a comparison of introduction of mathematics in the educational process as well as its organizational forms and methods of work at the two above mentioned types of educational institutions. Characterization of fourteen different educational institutions, where the study has taken place, is included as well.en
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedelementary school with small number of gradesen
dc.subject.translatedelementary school with full scale of gradesen
dc.subject.translatedteaching methoden
dc.subject.translatedorganizational form of teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zapadoceska univerzita v Plzni, DIPLOMOVA PRACE - XENIE VODICKOVA.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vodickova - ved..pdfPosudek vedoucího práce150,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP Vodickova.pdfPosudek oponenta práce4,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vodickova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce68,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5566

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.