Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Michálková, Alena | |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:46:00Z | - |
dc.date.available | 2010-06-18 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:46:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 42280 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5586 | |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce je nástin problematiky vnímání předškolních pedagogů, se zaměřením na důležitost této profese v edukačním procesu. Práce je rozdělena na dvě základní části. V první je obsažen stručný výklad toho, kdo je předškolní pedagog podle školské legislativy, co je obsahem jeho povolání a jaké je jeho platové ohodnocení podle příslušných dokumentů. Ve druhé části je definován průběh a zhodnocení výzkumné sondy, zjišťující jak profesi učitele/ky MŠ vnímá laická (nepedagogická) veřejnost. | cs |
dc.format | 47 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42280 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kompetence pedagogů MŠ | cs |
dc.subject | předškolní pedagog | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.title | Jak je vnímána profese předškolního pedagoga | cs |
dc.title.alternative | How are pre-primary pedagogues percepted | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work deals with issue of perception of pre-primary pedagogues, with focus on importance of this profession during educational process. The work is divided into two basic sections. The first one contains a definition of pre-primary pedagogues according to school legislation, what is the subject of their profession, and what is their pay rate according to respective legal documents. The second section is dedicated to an exploratory study, that aims to uncover how uninitiated public perceive the profession of pre-primary pedagogues. | en |
dc.subject.translated | competency of pre-primary pedagogue | en |
dc.subject.translated | pre-primary pedagogue | en |
dc.subject.translated | pre-primary education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Michalkova Alena_BP.pdf | Plný text práce | 492,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
michalkova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 29,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
michalkova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 35,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
michalkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 13,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5586
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.