Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová, Marie
dc.contributor.authorJohanová, Zdeňka
dc.date.accepted2012-05-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:03Z-
dc.date.available2011-06-18cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:03Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-27
dc.identifier47893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5604
dc.description.abstractTeoretická část bakalářské práce obsahuje základní charakteristiku šikany, její znaky, vývojová stádia, aktéry šikanování a faktory, které mohou mít na vznik šikany vliv. Dále je vymezen proces vyšetřování, řešení a léčby. Pozornost je věnována také následkům a oblasti prevence. Teoretická část také obsahuje základní informace vztahující se k výkonu ústavní a ochranné výchovy. Cílem praktické části je sledovat projevy a souvislosti agrese, případně i šikany ve vybraných dětských domovech. Metodami výzkumného šetření jsou dotazníky, rozhovory a analýza dokumentu.cs
dc.format82 s. (131 469 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47893-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectagresecs
dc.subjectagresivitacs
dc.subjectšikanacs
dc.subjectústavní výchovacs
dc.subjectochranná výchovacs
dc.titleŠikana ve vybraných dětských domovech Západočeského krajecs
dc.title.alternativeBullying in selected orphan´s homes of West Bohemian regionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programSociální péčecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of bachelor thesis contains the basic characteristics of bullying, its symptoms, developmental stages, bullying actors and factors that can affect the formation of bullying. Further investigation process is defined, as well as solutions and treatments. Attention is also devoted to effects and prevention. The theoretical part also contains basic information related to institutional and protective education. The target of practical part is monitoring symptoms and contexts of aggression, or even bullying in selected orphan´s homes. The methods of research are questionnaires, interviews and analysis of the document.en
dc.subject.translatedaggressionen
dc.subject.translatedaggressionen
dc.subject.translatedbullyingen
dc.subject.translatedinstitutional educationen
dc.subject.translatedprotective educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sikana.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanova PV.pdfPosudek vedoucího práce22,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanova OP.pdfPosudek oponenta práce41,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanova O.pdfPrůběh obhajoby práce8,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5604

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.