Title: Frazeologizmy v německém hospodářském tisku
Other Titles: Idioms in German Business Press
Authors: Nguyen Thi, Le Xuan
Advisor: Höppnerová, Věra
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5653
Keywords: Phraseologismen;Phraseologie;Wirtschaftssprache;Wirtschaftspresse
Keywords in different language: phraseologisms;Idiom;economic language;print marketing
Abstract: Bakalářská práce s názvem Frazeologismy v německém hospodářském tisku se zabývá výskytem frazeologismů v hospodářských rubrikách Prager Zeitung a časopisu PLUS. Práce se dělí na teoretickou a analytickou část.
Abstract in different language: Bachelor thesis entitled Idioms in German Business press is concerned with the economic incidence of idioms in the economic sections of the magazine Prager Zeitung and PLUS. The work is divided into theoretical and analytical part.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeXuan BP.pdfPlný text práce560,36 kBAdobe PDFView/Open
Lex_vp.pdfPosudek vedoucího práce416,59 kBAdobe PDFView/Open
lex_op.pdfPosudek oponenta práce239,23 kBAdobe PDFView/Open
lex_obh.pdfPrůběh obhajoby práce95,26 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/5653

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.