Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHorová Helena, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMacáková, Anna
dc.contributor.refereeDivišová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-5-31
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:16Z-
dc.date.available2023-5-30
dc.date.available2024-07-12T09:08:16Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier95259
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56732-
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je podat informace o kurzu FOS a sestavit tento kurz dle speciální žádosti. Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část praktickou a teoretickou. Teoretická část se na začátku zabývá výukou cizích jazyků, poté jsou představeny jednotlivé kurzy FLE, FOG, FLP a nakonec FOS. Poté následuje přesnější analýza kurzu FOS, jeho historie a jednotlivé etapy, ze kterých se skládá a které jsou neodmyslitelnou součástí. Poslední část teoretické části se věnuje odbornému jazyku. Praktická část tvoří kurz FOS, který můžeme rozdělit na dvě části. První část podrobně představuje kroky, které je potřeba udělat před sestavením kurzu. Prvním krokem je obdržet přesnou žádost od firmy, poté analýza potřeb (včetně dotazníku), sběr dat. Druhá část je samotný kurz FOS, sestavený dle jednotlivých lekcí a poté dle přesných aktivit. Celý kurz končí finálním testem. Materiál použitý během výuky v jednotlivých aktivitách byl vyhledán na internetu a je uveden v příloze, jedná se o texty, videa a obrázky.cs
dc.format82 s. (142 700 znaků)
dc.language.isofr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkurz foscs
dc.subjectvývoj kurzu foscs
dc.subjectodborný jazykcs
dc.subjectsestavení kurzucs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.subjectzpracování mezdcs
dc.subjectprezentace firmycs
dc.titleMonter un cours de FOScs
dc.title.alternativeCreation of the courses type FSPen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programUčitelství francouzštiny pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to provide information about the FOS course and to build this course according to a special request. This thesis is divided into two parts, the practical part and the theoretical part. The theoretical part starts with the teaching of foreign languages, then the different courses FLE, FOG, FLP and finally FOS are introduced. This is followed by a more precise analysis of the FOS course, its history and the different stages of which it is composed and which are an integral part. The last part of the theoretical part is devoted to the technical language. The practical part consists of the FOS course, which can be divided into two parts. The first part presents in detail the steps that need to be taken before setting up the course. The first step is to receive a precise request from the company, then needs analysis (including a questionnaire), data collection. The second part is the FOS course itself, set up by individual lessons and then by exact activities. The whole course ends with a final test. The material used during the teaching in each activity was searched on the internet and is presented in the annex, it is texts, videos and pictures.en
dc.title.otherVytvoření kurzu FOS
dc.subject.translatedfos courseen
dc.subject.translatedfos course developmenten
dc.subject.translatedprofessional languageen
dc.subject.translatedcourse creationen
dc.subject.translatedforeign language teachingen
dc.subject.translatedpayroll processingen
dc.subject.translatedcompany presentationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KRO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Macakova Anna.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFView/Open
Macakova - oponent.pdfPosudek oponenta práce515,54 kBAdobe PDFView/Open
Macakova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce448,93 kBAdobe PDFView/Open
Macakova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce197,96 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/56732

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.