Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorBoršová, Katarína
dc.contributor.refereeUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:09Z-
dc.date.available2022-1-23
dc.date.available2024-07-12T09:09:09Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier94838
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56804-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na téma absurdita v umění. Zabývá se realizací výtvarného projektu, který má za úkol poskytnout prostor pro experimentaci, rozvoj kreativity a smyslu pro nesmysl ve výtvarném tvoření. Teoretická část objasňuje cíle výtvarné výchovy a téma absurdity v umění, přičemž se opírá o inspirativní umění 20. a 21. století. Praktická část se zaměřuje na výtvarný projekt vedený u žáků z prvního stupně základní školy, jehož součástí jsou výtvarné aktivity, které obsahují absurdní prvky podněcující tvořivost a imaginaci.cs
dc.format70 s. (84 878)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectabsurdita v uměnícs
dc.subjectvýtvarný projektcs
dc.subjectexperimentacecs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectimaginacecs
dc.subjectsmysl pro nesmyl.cs
dc.titleSmysl pro nesmyslcs
dc.title.alternativeSense of Nonsenseen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the topic of absurdity in art. It deals with the realization of an art project, which aims to provide a space for experimentation, the development of creativity and a sense of nonsense in artistic creation. The theoretical part clarifies the goals of art education and the topic of absurdity in art, which is based on the inspirational art of the 20th and 21st centuries. The practical part focuses on an art project led by pupils from the first grade of an elementary school, which includes art activities that contain absurd elements that stimulate creativity and imagination.en
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedabsurdity in arten
dc.subject.translatedart projecten
dc.subject.translatedexperimentationen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedimaginationen
dc.subject.translatedsense of nonsense.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Smysl pro nesmysl_Katarina Borsova.pdfPlný text práce3,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
borsova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce258,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK Katarina Borsova_op.pdfPosudek oponenta práce260,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK DP_Borsova_ved.pdfPosudek vedoucího práce302,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56804

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.