Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMandysová Daniela, Doc. PaedDr.
dc.contributor.authorPodlenová, Dominika
dc.contributor.refereeGvozdevskaia Galina, Kandid.pedagogických věd
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:25Z-
dc.date.available2023-5-20
dc.date.available2024-07-12T09:09:25Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-13
dc.identifier95245
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56823-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá otázkou motivace prostřednictvím didaktických her v hodinách hudební výchovy na základní škole. Téma je zde uchopeno jak z pohledu žáků, tak učitelů. Celková problematika je podložena výzkumem této oblasti, který proběhl pomocí dotazníkového šetření. Diplomová práce je obohacena také o vlastní zkušenost s metodou didaktické hry, jejíž průběh je konkrétně popsán v závěrečné části metodikou 3A. Cílem práce je upozornit na důležitost motivace ve školním prostředí a objasnit přístup žáků i pedagogů k hudební výchově na základní škole.cs
dc.format115 s., xxv s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectdidaktické hrycs
dc.subjectpřístup učitelecs
dc.subjectindividualita žákůcs
dc.subjectvnímání hudební výchovycs
dc.titleMotivace žáků prostřednictvím didaktických her v hodinách HVcs
dc.title.alternativePupil motivation through didactic games in music lessonsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of motivation through didactic games in music lessons at elementary school level. The topic is addressed from the point of view of both students and teachers. The overall issue is supported by research in this area, which was carried out using a questionnaire. The diploma thesis is also enriched by own experience with the didactic game method, the course of which is specifically described in the final part by the 3A methodology. The aim of the thesis is to draw attention to the importance of motivation in the school environment and to clarify the approach of pupils and teachers to music education in primary schools.en
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translateddidactic gamesen
dc.subject.translatedteacher's approachen
dc.subject.translatedindividuality of pupilsen
dc.subject.translatedperception of music educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podlenova - DP.pdfPlný text práce7,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PODLENOVA_DP_vedouci_Ma_2024.pdfPosudek vedoucího práce229,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podlenova_ DP_oponent_Gv_2024.pdfPosudek oponenta práce122,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podlenova.pdfPrůběh obhajoby práce315,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56823

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.