Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lisá, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.available | 2021-12-8 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-23 | |
dc.identifier | 90954 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56918 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce zkoumá pedagogické intervence u žáků ohrožených sociálním vyloučením a preference učitelů v jejich podpoře. Teoretická část se zabývá identifikací a postupy pedagogické intervence u žáků se sociálním znevýhodněním, včetně legislativního rámce a vhodných výchovných opatření. Praktická část zkoumá preference učitelů a stav podpory na konkrétní škole. Výzkum zahrnoval Q-metodologii a rozhovory s respondenty. Zjištění byla využita k doporučením pro pedagogickou praxi. | cs |
dc.format | 57 + 6 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | pedagogická intervence | cs |
dc.subject | q-metodologie | cs |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cs |
dc.subject | sociální vyloučení | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.title | Postupy pedagogické intervence na 1. stupni ZŠ (v práci s žáky ohroženými sociálním vyloučením). | cs |
dc.title.alternative | Procedures of pedagogical intervention at primary school (when working with pupils at risk of social exclusion). | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis explores pedagogical interventions with students at risk of social exclusion and teachers' preferences in supporting them. The theoretical part deals with the identification and procedures of pedagogical intervention with socially disadvantaged students, including legislative framework and appropriate educational measures. The practical part examines teachers' preferences and the level of support at a specific school. The research included Q-methodology and interviews with respondents. Findings were utilized to provide recommendations for pedagogical practice. | en |
dc.subject.translated | pedagogical intervention | en |
dc.subject.translated | q-methodology | en |
dc.subject.translated | social disadvantaged | en |
dc.subject.translated | social exclusion | en |
dc.subject.translated | supportive measures | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace- Katerina Lisa- KPG.pdf | Plný text práce | 840,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Katerina Lisa.pdf | Posudek vedoucího práce | 115,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta DP_ st Katerina Lisa_cerven 2024.pdf | Posudek oponenta práce | 123,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lisa K..pdf | Průběh obhajoby práce | 38,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56918
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.