Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLisá, Kateřina
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-23
dc.identifier90954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56918-
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá pedagogické intervence u žáků ohrožených sociálním vyloučením a preference učitelů v jejich podpoře. Teoretická část se zabývá identifikací a postupy pedagogické intervence u žáků se sociálním znevýhodněním, včetně legislativního rámce a vhodných výchovných opatření. Praktická část zkoumá preference učitelů a stav podpory na konkrétní škole. Výzkum zahrnoval Q-metodologii a rozhovory s respondenty. Zjištění byla využita k doporučením pro pedagogickou praxi.cs
dc.format57 + 6 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpedagogická intervencecs
dc.subjectq-metodologiecs
dc.subjectsociální znevýhodněnícs
dc.subjectsociální vyloučenícs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.titlePostupy pedagogické intervence na 1. stupni ZŠ (v práci s žáky ohroženými sociálním vyloučením).cs
dc.title.alternativeProcedures of pedagogical intervention at primary school (when working with pupils at risk of social exclusion).en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis explores pedagogical interventions with students at risk of social exclusion and teachers' preferences in supporting them. The theoretical part deals with the identification and procedures of pedagogical intervention with socially disadvantaged students, including legislative framework and appropriate educational measures. The practical part examines teachers' preferences and the level of support at a specific school. The research included Q-methodology and interviews with respondents. Findings were utilized to provide recommendations for pedagogical practice.en
dc.subject.translatedpedagogical interventionen
dc.subject.translatedq-methodologyen
dc.subject.translatedsocial disadvantageden
dc.subject.translatedsocial exclusionen
dc.subject.translatedsupportive measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace- Katerina Lisa- KPG.pdfPlný text práce840,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina Lisa.pdfPosudek vedoucího práce115,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta DP_ st Katerina Lisa_cerven 2024.pdfPosudek oponenta práce123,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisa K..pdfPrůběh obhajoby práce38,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56918

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.