Title: Možnosti a meze distanční (online) výuky na 1. stupni ZŠ
Other Titles: The Possibilities and Limits of Distance (Online) Learning at the First Grade of Primary Schools
Authors: Schrimpfová, Nikola
Advisor: Šafránková Dagmar, PhDr. Ph.D.
Referee: Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56919
Keywords: distanční výuka;distanční vzdělávání;výhody a nevýhody distančního vzdělávání;efektivita distančního vzdělávání;rodič;učitel;žák;1. stupeň zš;výzkumná sonda;metoda dotazníku;metoda rozhovoru.
Keywords in different language: distance learning;distance education;advantages and disadvantages of distance education;effectiveness of distance education;parent;teacher;pupil;the first grade of primary schools;research probe;questionnaire method;interview method.
Abstract: Diplomová práce se zabývá distančním vzděláváním žáků na 1. stupni základních škol, konkrétně v městské a vesnické škole. Zaměřuje se na názory a postoje rodičů, žáků a učitelů k distančnímu vzdělávání, které získali během pandemie COVID-19.
Abstract in different language: The diploma thesis deals with the distance education of pupils at the first grade of primary schools, specifically in a town and a village schools. It focuses on the views and attitudes of parents, pupils and teachers towards distance education obtained during the COVID-19 pandemic.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Schrimpfova Nikola.pdfPlný text práce6,09 MBAdobe PDFView/Open
Posudek DP_Schrimpfova_2024.pdfPosudek oponenta práce214,75 kBAdobe PDFView/Open
DP_posudek_Schrimpfova_vedouci_Safrankova2024(7).pdfPosudek vedoucího práce123,4 kBAdobe PDFView/Open
Schrimpfova.pdfPrůběh obhajoby práce59,79 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/56919

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.