Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorHubová, Věra
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.available2022-11-1
dc.date.available2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier94415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56920-
dc.description.abstractPráce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje formy a postupy dramatické výchovy, základní pojmy a popis emocí v psychologii a historii a současnost výuky a výchovy žáků se speciálními potřebami v pedagogice. Část praktická zkoumá využití dramatické výchovy v inkluzivních třídách, obsahem mají být emoce. Záměrem práce je zjistit, jak dramatická výchova s tímto tématem ovlivňuje výuku a výchovu v inkluzivním prostředí.cs
dc.format85 s., XXIV
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectemocecs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectovlivňovatcs
dc.subjectspeciální potřebycs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectvýchovacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titleDramatický projekt realizovaný ve třídě s integrovanými žáky zaměřený na práci s emocemics
dc.title.alternativeDramatic project implemented in a class with integrated students focused on working with emotionsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the forms and methods of drama education, basic concepts and description of emotions in psychology, and the history and current state of teaching and educating students with special needs in pedagogy. The practical part investigates the use of drama education in inclusive classrooms, focusing on emotions. The aim of the work is to determine how drama education with this topic influences teaching and education in an inclusive environment.en
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinfluenceen
dc.subject.translatedspecial needsen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedupbringingen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hubova Vera_Diplomova prace.pdfPlný text práce3,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponentky DP_st. Vera Hubova.pdfPosudek oponenta práce4,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_ved_DP_VeraHubova.pdfPosudek vedoucího práce311,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubova.pdfPrůběh obhajoby práce35,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56920

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.