Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.contributor.author | Hessová, Adéla | |
dc.contributor.referee | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.available | 2022-11-1 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-17 | |
dc.identifier | 94422 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56921 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou záměrného sebepoškozování žáků základních škol. Cílem práce bylo zmapovat, zda jsou učitelé základních škol v Plzni schopni podle identifikačních znaků a projevů rozpoznat sebepoškozování u žáků a adekvátně postupovat v řešení situace. Teoretická část se věnuje problematice sebepoškozujícího chování a vychází z kompilace odborných zdrojů. Praktická část obsahuje kvantitativně-kvalitativní výzkumné šetření. Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem výzkumného šetření bylo získat ucelený pohled na disponibilitu pedagogů v oblasti zkoumané problematiky. | cs |
dc.format | 95 s., XIV (148 525 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sebepoškozování | cs |
dc.subject | záměrné sebepoškozování | cs |
dc.subject | sebezraňování | cs |
dc.subject | sebepoškozující chování | cs |
dc.subject | prevence sebepoškozování | cs |
dc.subject | krizová intervence | cs |
dc.subject | metodik primární prevence | cs |
dc.subject | školní poradenské pracoviště | cs |
dc.subject | školní věk | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Sebepoškozování žáků na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Self-harm of pupils at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the issue of deliberate self-harm of primary school pupils. The aim of the thesis was to map whether primary school teachers in Pilsen are able to recognize self-harm in pupils according to identifying signs and manifestations and to adequately deal with the situation. The theoretical part is devoted to the issue of self-injurious behaviour and is based on a compilation of professional sources. The practical part includes a quantitative-qualitative research investigation. The research was carried out using a questionnaire survey and interviews. The aim of the research investigation was to get a comprehensive view of the teachers' availability in the field of the studied issue. | en |
dc.subject.translated | self-harm | en |
dc.subject.translated | intentional self-harm | en |
dc.subject.translated | self-injury | en |
dc.subject.translated | self-injurious behavior | en |
dc.subject.translated | prevention of self-harm | en |
dc.subject.translated | crisis intervention | en |
dc.subject.translated | primary prevention methodology | en |
dc.subject.translated | school counseling center | en |
dc.subject.translated | school age | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hessova_Adela_Diplomova_prace_KPG_2024.pdf | Plný text práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posudek oponenta_DP_A. Hessova.pdf | Posudek oponenta práce | 302,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hessova - vedouci.docx | Posudek vedoucího práce | 99,92 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Hessova A..pdf | Průběh obhajoby práce | 41,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56921
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.