Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorHessová, Adéla
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.available2022-11-1
dc.date.available2024-07-12T09:10:31Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-17
dc.identifier94422
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56921-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou záměrného sebepoškozování žáků základních škol. Cílem práce bylo zmapovat, zda jsou učitelé základních škol v Plzni schopni podle identifikačních znaků a projevů rozpoznat sebepoškozování u žáků a adekvátně postupovat v řešení situace. Teoretická část se věnuje problematice sebepoškozujícího chování a vychází z kompilace odborných zdrojů. Praktická část obsahuje kvantitativně-kvalitativní výzkumné šetření. Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem výzkumného šetření bylo získat ucelený pohled na disponibilitu pedagogů v oblasti zkoumané problematiky.cs
dc.format95 s., XIV (148 525 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsebepoškozovánícs
dc.subjectzáměrné sebepoškozovánícs
dc.subjectsebezraňovánícs
dc.subjectsebepoškozující chovánícs
dc.subjectprevence sebepoškozovánícs
dc.subjectkrizová intervencecs
dc.subjectmetodik primární prevencecs
dc.subjectškolní poradenské pracovištěcs
dc.subjectškolní věkcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleSebepoškozování žáků na ZŠcs
dc.title.alternativeSelf-harm of pupils at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of deliberate self-harm of primary school pupils. The aim of the thesis was to map whether primary school teachers in Pilsen are able to recognize self-harm in pupils according to identifying signs and manifestations and to adequately deal with the situation. The theoretical part is devoted to the issue of self-injurious behaviour and is based on a compilation of professional sources. The practical part includes a quantitative-qualitative research investigation. The research was carried out using a questionnaire survey and interviews. The aim of the research investigation was to get a comprehensive view of the teachers' availability in the field of the studied issue.en
dc.subject.translatedself-harmen
dc.subject.translatedintentional self-harmen
dc.subject.translatedself-injuryen
dc.subject.translatedself-injurious behavioren
dc.subject.translatedprevention of self-harmen
dc.subject.translatedcrisis interventionen
dc.subject.translatedprimary prevention methodologyen
dc.subject.translatedschool counseling centeren
dc.subject.translatedschool ageen
dc.subject.translatedprimary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hessova_Adela_Diplomova_prace_KPG_2024.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek oponenta_DP_A. Hessova.pdfPosudek oponenta práce302,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hessova - vedouci.docxPosudek vedoucího práce99,92 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Hessova A..pdfPrůběh obhajoby práce41,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56921

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.