Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKokošková, Daniela
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:32Z-
dc.date.available2023-1-26
dc.date.available2024-07-12T09:10:32Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier94487
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56925-
dc.description.abstractDiplomová práce "Kyberšikana na 1. stupni základní školy" se zabývá problematikou kyberšikany v teoretické a reálné rovině. Vlivem značného začlenění sociálních sítí do každodenních životů se tento fenomén dnešní doby objevuje již u žáků 1. stupně základních škol. V teoretické části práce vychází z dostupné odborné literatury, objasňuje pojem kyberšikana, její typy, stadia, možnosti primární prevence a odlišnost od klasické šikany. V praktické části výzkumnou metodou zjišťuje výskyt kyberšikany u žáků 5. tříd základních škol, zkušenosti pedagogů 1. stupně základních škol s primární prevencí kyberšikany a případovou studií přibližuje průběh šikany jedné z obětí.cs
dc.format84 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkyberšikanacs
dc.subjectšikanacs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleKyberšikana na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeCyberbullying in primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis Cyberbullying at Primary School deals with the issue of cyberbullying from a theoretical and practical perspective. This phenomenon is now prevalent among primary school students as young as first graders likely due to the widespread integration of social networks into daily life. The theoretical section of the thesis describes the concept of cyberbullying, its various types and stages, primary prevention options and how it differs from traditional bullying. The practical part involves the use of a research method to determine the prevalence of cyberbullying among 5th-grade primary school pupils. It also explores the experience of first-grade primary school teachers with primary prevention of cyberbullying. Furthermore, a case study provides an overview of the bullying experienced by one of the victims.en
dc.subject.translatedcyberbullyingen
dc.subject.translatedbullyingen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Kokoskova.pdfPlný text práce3,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kokoskova Daniela.pdfPosudek vedoucího práce108,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP Kokoskova_opo Soukupova.pdfPosudek oponenta práce283,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kokoskova.pdfPrůběh obhajoby práce73,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56925

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.