Název: Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ
Další názvy: Algorithmic thinking and its development in primary school
Autoři: Bajer, Matěj
Vedoucí práce/školitel: Moc Pavel, Mgr. Ph.D.
Oponent: Fadrhonc Jan, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/57161
Klíčová slova: rvp zv;švp zv;revize informatiky;rozvoj algoritmického myšlení
Klíčová slova v dalším jazyce: educational framework programme;school educational programme;development of algorithmic thinking
Abstrakt: Cílem bakalářské práce, bylo analyzovat nový RVP ZV 2021 a ŠVP vybraných škol v Plzni. Následně vytvořit dotazník a poslat ho do škol, kterým byl ŠVP analyzován, abychom získali přehled o tom jak Informatika a její výuka vypadá po revizi na základních školách. Jako poslední byla vytvořena aktivita, která žákům může pomoci rozvinout jejich algoritmické myšlení a zároveň jim ukázat, že Informatika nemusí být pouze sezení u počítače.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis was to analyse the new educational framework programme 2021 and the curriculum of selected schools in Pilsen. Subsequently, we created a questionnaire and sent it to the schools whose curriculum was analyzed in order to get an overview of how Computer Science and its teaching looks like after the revision in primary schools. Lastly, an activity was created that can help pupils develop their algorithmic thinking and at the same time show them that Informatics does not have to be just sitting in front of a computer.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAJER_BP_FINALV2.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-MocP-272182.pdfPosudek vedoucího práce62,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG-FadrhoncJ-265966.pdfPosudek oponenta práce57,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Bajer.pdfPrůběh obhajoby práce245,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57161

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.