Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorAdamová, Veronika
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:50Z-
dc.date.available2023-5-9
dc.date.available2024-07-12T09:13:50Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-18
dc.identifier95175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57171-
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem "Schopnost dětí v mateřské škole pracovat se shodnými zobrazeními" měla za cíl zjistit úspěšnost jednotlivých dětí v mateřské škole participujících na tomto experimentu při plnění úkolů zaměřených na práci se shodnými zobrazeními. Zároveň zkoumala obtížnost jednotlivých úkolů podle podmínek zadaných autorkou. Ta následně vyhodnotila, která oblast ze schopnosti pracovat se shodnými zobrazeními dělá zapojeným dětem potíže. Experimentu se zúčastnilo 10 dětí, 6 dívek a 4 chlapci, ve věku 2-3 let z mateřské školy Karla Steinera v Plzni. Průměrná úspěšnost úkolů je vyšší než 50 %, experiment lze považovat za splněný.cs
dc.format68 s. (67 625 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectshodná zobrazenícs
dc.subjectdětics
dc.titleSchopnost dětí v mateřské škole pracovat se shodnými zobrazenímics
dc.title.alternativeThe ability of children in kindergarten to work with identical imagesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis entitled "The ability of kindergarten children to work with congruent representations" aimed to determine the success of individual kindergarten children participating in this experiment in performing tasks aimed at working with congruent representations and the difficulty of each task according to the conditions I gave, and then from this to determine which area of the ability to work with congruent representations causes difficulties for the kindergarten children who were selected for the experiment. Ten children, 6 girls and 4 boys, aged 2 to 3 years from the Karl Steiner Kindergarten in Pilsen participated in the experiment. The average success rate of the tasks is higher than 50 %, the experiment can be considered completed.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedcongruent representationsen
dc.subject.translatedchildrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace- Adamova.pdfPlný text práce5,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Adamova.pdfPosudek oponenta práce104,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni bakalarske prace V. Adamove.pdfPosudek vedoucího práce198,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Adamova.pdfPrůběh obhajoby práce305,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57171

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.