Title: Dítě s agresivními projevy v mateřské škole
Other Titles: A child with aggressive behavior in kindergarten
Authors: Hrebenárová, Lucie
Advisor: Klimtová Václava, Mgr.
Referee: Koželuh Ondřej, Mgr.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/57249
Keywords: agresivita;předškolní věk;mateřská škola;vývojová psychologie;spolupráce s rodinou
Keywords in different language: aggression;preschool age;kindergarten;developmental psychology;cooperation with family
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na předškolní věk dítěte a problematiku agresivity v mateřské škole. Obsahuje charakteristiku vývojového období v tomto věku, blíže definuje problematiku agresivity, popisuje také například preventivní principy vedoucí k minimalizaci agresivity u dětí, součástí je taktéž důležitost spolupráce s rodinou. Součástí je kvantitativní výzkumné šetření, pomocí kterého vyhodnotíme hlavní cíl práce.
Abstract in different language: The bachelor's thesis focuses on the preschool age of the child and the issue of aggression in kindergarten. It contains the characteristics of the developmental period at this age, more closely defines the issue of aggression, also describes, for example preventive principles leading to the minimization of aggression in children, and also includes the importance of cooperation with the family. Part of it is a quantitative research survey, which will be used to evaluate the main goal of the work.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakala_r_ska_ pra_ce Di_te_ s agresivni_mi projevy v mater_ske_ s_kole, Lucie Hrebena_rova_.pdfPlný text práce714,38 kBAdobe PDFView/Open
Posudek-Hrebenarova.pdfPosudek oponenta práce292,07 kBAdobe PDFView/Open
Hrebenarova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce677,41 kBAdobe PDFView/Open
Hrebenarova L..pdfPrůběh obhajoby práce27,45 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/57249

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.