Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorBokrová, Kateřina
dc.contributor.refereeČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:40Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:40Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier96629
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57258-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem emocí u dětí v předškolním věku prostřednictvím metod a technik dramatické výchovy během vzdělávacího procesu v MŠ. Cílem práce bylo vytvoření metodického zásobníku zacíleného právě na práci s emocemi a jejich projevy. Zásobník byl vytvořený s oporou o teoretickou část práce, která charakterizuje dělení emocí, jejich spojitost s mozkem a také jejich vývoj u dětí v předškolním věku. Dále je v ní obsaženo, jak s emocemi pracovat dle RVP PV a prostřednictvím dramatické výchovy. V praktické části je prezentován zásobník dramatických aktivit včetně průběhu realizace se zkušební skupinou dětí a následné evaluace. Metodický zásobník poskytuje inspiraci, jak lze využít metod dramatické výchovy pro rozvoj emocí u předškolních dětí v MŠ.cs
dc.format41 s. (58 447 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectemocecs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectloutka jako motivacecs
dc.subjectpráce s emocemi v mateřské školecs
dc.titleDramatické činnosti a rozvoj emocí u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeDrama activities and the emotional development in preschool childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work focuses on the development of emotions in preschool children through methods and techniques of dramatic education during the educational process in kindergarten. The aim of the thesis was to create a methodological stack specifically targeting work with emotions and their expressions. The stack was created with support of the theoretical part of the work, which characterizes the classification of emotions, their connection to the brain, and their development in preschool children. It also includes how to work with emotions according to the Framework Educational Program for Preschool Education and through dramatic education. The practical part presents a stack of dramatic activities, including the implementation process with a trial group of children and subsequent evaluation. The methodological stack provides inspiration on how to use dramatic education methods for the development of emotions in preschool children in kindergarten.en
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translateda preschool childen
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedpuppet as motivationen
dc.subject.translatedworking with emotions in kindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska_ pra_ce_Kater_ina Bokrova__k odevzda_ni__24.4.pdfPlný text práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni vedouci BP_st. Katerina Bokrova.pdfPosudek vedoucího práce4,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponentky_BP_BOKROVA.pdfPosudek oponenta práce272,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bokrova K..pdfPrůběh obhajoby práce19,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57258

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.