Title: Zhodnocení webů středních škol Plzeňského kraje
Other Titles: Evaluation of websites of high school in Pilsen region
Authors: Málek, Miroslav
Advisor: Filipi, Zbyněk
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5757
Keywords: web;škola;kritéria;validita;vzhled;funkčnost;použitelnost;navigace;přístupnost;obsah;HTML;PHP;redakční systém
Keywords in different language: web;school;criteria;validity;appearance;functionality;usability;navigation;accessibility;content;HTML;PHP;content management system
Abstract: Práce si klade za úkol zhodnotit vybrané webové stránky středních škol v Plzeňském kraji. Nejprve jsme stanovili kritéria pro hodnocení webů. Následně jsme stanovili kritéria pro výběr konkrétních webů, které budeme hodnotit. Podle těchto kritérií jsme pak k hodnocení vybrali 15 webů. V hlavní části práce jsme tyto vybrané weby zhodnotili podle předem stanovených kritérií pro hodnocení. V závěru práce navrhujeme postup tvorby školního webu.
Abstract in different language: This thesis aims to evaluate selected websites of secondary schools in the Pilsen region. Firstly, we determined the criteria for the evaluation of the websites. Subsequently, we determined the criteria according to which 15 particular websites were selected for evaluation. The major part of the thesis is focused on the evaluation of the individual websites. In the conclusion, we suggested a procedure of designing a school website.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhodnoceni_webu_strednich_skol_v_PK.pdfPlný text práce2,69 MBAdobe PDFView/Open
BP_Malek_032012_posudek_vedouciho_Filipi.pdfPosudek vedoucího práce116,61 kBAdobe PDFView/Open
BP_Malek_032012_posudek_oponenta_Stich.pdfPosudek oponenta práce185,02 kBAdobe PDFView/Open
Malek - prot..pdfPrůběh obhajoby práce34,6 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/5757

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.