Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová, Markéta
dc.contributor.authorHanusová, Martina
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:56:53Z
dc.date.available2009-12-04cs
dc.date.available2013-06-19T06:56:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-21
dc.identifier50642
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5832
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi rozvoje zdravého sebevědomí žáků v podmínkách základní školy. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je věnována otázkám, proč se zabývat rozvojem sebevědomí, vlivům, které působí na sebevědomí , činnostem posilujícím zdravé sebevědomí a porovnání teorie čerpané z naučné literatury s praxí. V praktické části představuji výzkumné šetření provedené mezi učiteli školy, jakým způsobem rozvíjejí zdravé sebevědomí žáků. Pro výzkumné šetření jsem použila metodu dotazníku a rozhovoru. Z odpovědí vyplynulo, že ne všichni učitelé 1. stupně na sledované škole dostatečně využívají metody a formy práce vedoucí k rozvíjení zdravého sebevědomí žáků. Míra začleňování aktivit je závislá na osobě učitele.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsebevědomícs
dc.subjectsebedůvěracs
dc.subjectsebeúctacs
dc.subjectúspěšnostcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectsebepoznánícs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectsebepojetícs
dc.subjectkooperativní vyučovánícs
dc.subjectkomunikační hrycs
dc.subjectinterakční hrycs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.titleMožnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáků v podmínkách ZŠcs
dc.title.alternativeElementary students´ possible procedures of healthy self- confidence progressen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with the possibilities of developing a healthy self-esteem of students in terms of primary school. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with questions why to consider the development of self-esteem, the influences that affect self-esteem, healthy self-strengthening activities and with comparison of theory drawn from scientific literature and practice. In the practical part I present the research survey carried out among school teachers how to develop healthy self-esteem of students. For my research I used the method of questionnaire and interview. The answers showed that not all teachers of the first degree in the monitored school adequately use methods and forms of work leading to the development of healthy self-esteem of students. The rate of integrating activities is dependent on individual teachers.en
dc.subject.translatedconfidenceen
dc.subject.translatedself-confidenceen
dc.subject.translatedself-esteemen
dc.subject.translatedsuccessen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedself-cognitionen
dc.subject.translatedself-assessmenten
dc.subject.translatedself-conceptionen
dc.subject.translatedcooperative teachingen
dc.subject.translatedcommunication gamesen
dc.subject.translatedinteractive gamesen
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedinterviewen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova_prace.pdfPlný text práce965,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hanusova VP.pdfPosudek vedoucího práce45,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hanusova OP.pdfPosudek oponenta práce47,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hanusova O.pdfPrůběh obhajoby práce14,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5832

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.