Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorHolubová, Barbora
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:07Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:07Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52682
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7665
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou nových komunikačních nástrojů v politickém marketingu a to především na sociálních sítích a v médiích. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části definuje autorka termíny jako je marketing, politický marketing, politický trh a marketingový mix, smart technologie, QR kódy, aplikace. Část praktická se zaměřuje na ukázku praktického použití technologií v politickém mar-ketingu. Využití her, aplikací, kulturního dění, virálních videí v politickém marketingu. V závěru práce je vyhodnocen výzkum autorky.cs
dc.format89 s., 17 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPolitický marketingcs
dc.subjectsmart technologiecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectvolbycs
dc.titleVyužití nových komunikačních nástrojů v politickém marketingucs
dc.title.alternativeUse of new communication tools in political marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with the analysis of new comunication tools in political marketing mainly on social networks and media. The thesis is devide it into two parts, teoretical and practical. The author of thesis defines the terms such as marketing, political marketing, political market and marketing mix, smart technologies, QR codes, aplications in the theoretical part. The practical part is focus on demonstration of practical use of technologies in political marketing. The use of games, aplications, cultural events, viral videos in political mar-keting. The evalaution of research is in conclusion.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedsmart technologiesen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedelectionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Barbora_Holubova_2013.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova_O.pdfPosudek oponenta práce882,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova_P.jpgPrůběh obhajoby práce311,26 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7665

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.