Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorBařtipánová, Jana
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:42Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:42Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52747
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7686
dc.description.abstractPráce je zaměřena na marketingové praktiky hradu Krakovce. Pro zjištění stávající situace byla použita SWOT analýza a jednotlivé prvky marketingového mixu. Bylo také nutné se zabývat marketingovým prostředím, ve kterém se hrad nachází. Následná navržená opatření by měla vést k většímu zájmu ze strany návštěvníků, avšak je nutné, aby respektovala finanční možnosti hradu. Práce se tedy zabývá problematikou marketingového řešení v oblasti cestovního ruchu v aplikaci na konkrétní objekt, zejména marketingovou komunikací, v níž má hrad velké nedostatky.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjecthrad Krakoveccs
dc.titleMarketing hradu Krakovcecs
dc.title.alternativeMarketing of the castle Krakovecen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor?s thesis is focused on marketing of the castle Krakovec.The current situation has been identified by using SWOT analysis and marketing mix.According to the analysis it was also important to respect the market environment. The suggested solutions should lead to a higher interest of the visitors in relation to the financial possibilities of the castle.The bachelor?s thesis deals with the marketing solution in the area of tourism applied to a particular object. The main aim is focus on marketing communication, in which the castle has major weaknesses.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcastle Krakovecen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartipanova Jana, 2013.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFView/Open
Bartipanova _V.pdfPosudek vedoucího práce884,83 kBAdobe PDFView/Open
Bartipanova_O.jpgPosudek oponenta práce692,05 kBJPEGThumbnail
View/Open
Bartipanova_P.jpgPrůběh obhajoby práce397,6 kBJPEGThumbnail
View/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/7686

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.