Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorŠmídová, Aneta
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:04Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:04Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52882
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7707
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou nákupní a prodejní strategie. Teoretická část je zaměřena na pojmy spojené se spotřebním družstevnictvím. Nadále je zde přehled organizací, které napomáhají celkovému rozvoji. V praktické části je charakterizováno vybrané spotřební družstvo ZKD Plzeň včetně jeho možností nákupu od dodavatelů a prodejní strategie. Výstup práce je shrnut v celkovém zhodnocení nákupních a prodejních strategií ZKD Plzeň.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52882-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní strategiecs
dc.subjectprodejní strategiecs
dc.subjectspotřební družstvocs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.titleNákupní a prodejní strategie ZKD Plzeňcs
dc.title.alternativeBuying and selling strategy of ZKD Plzeňen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor's thesis deals with buying and selling strategy. The theoretical section of this thesis is focused on concepts of consumer co-operatives. There is also a list of organizations which are conducive to develop consumer co-operatives. The practical section includes the characteristic of the selected consumer cooperative ZKD Plzeň, the possibilities of buying from suppliers and selling strategy. The output of the Bachelor's thesis is summarized in overal assessment of buying and selling strategy of ZKD Plzeň.en
dc.subject.translatedbuying strategyen
dc.subject.translatedselling strategyen
dc.subject.translatedconsumer cooperativeen
dc.subject.translatedretailen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Smidova Aneta.pdfPlný text práce2,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova_V.pdfPosudek vedoucího práce979,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova_O.pdfPosudek oponenta práce905,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova_P.jpgPrůběh obhajoby práce452,04 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7707

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.