Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorFialová, Lucie
dc.contributor.refereeHarantová Jelínková, Dana
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:10Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:10Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53869
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7733
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá průzkumem image firmy Nelan, s. r. o. V první části práce jsou zpracovány jednotlivé literární zdroje z oblasti image firmy a corporate identity. Dále zde autorka práce popisuje teorii marketingového výzkumu, jeho metod a vyhodnocení. Praktická část práce je zaměřena na popis zvolené organizace, její historii, vizi, poslání a zhodnocení jednotlivých složek corporate identity organizace. Nedílnou součástí praktické části je samotný marketingový průzkum, zaměřený na zjištění známosti a povědomí o firmě Nelan, s. r. o. u daných respondentů. Zároveň je zde popsán průběh a způsob zjišťování image firmy. V závěru praktické části jsou interpretovány výsledky průzkumu doplněné o doporučující opatření pro zlepšení celkové image společnosti.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimagecs
dc.subjectcorporate identitycs
dc.subjectfiremní imagecs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.titlePrůzkum image firmy Nelancs
dc.title.alternativeResearch of image of the company Nelanen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented project is focused on the research of image of company Nelan, s. r. o. In the first part there are described the individual literary sources of the company?s image and corporate identity. Furthermore the authoress describes the theory of marketing research, his methods and evaluations. The practical part is focused on description of selected organization, their history, vision, mission and valorization of individual components of the company´s corporate identity. Integral part of the practical part is the actual marketing research focused on detection of knowledge and awareness about the company by the respondents. Concurrently there are described the process and the way of company´s image assessment. At the end of the practical part there are the survey results interpreted, complete with recommending measures for improvement of overall company´s image.en
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedcorporate identityen
dc.subject.translatedcorporate imageen
dc.subject.translatedimage analysisen
dc.subject.translatedsemantic differentialen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lucie Fialova - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filaova L. v.PDFPosudek vedoucího práce232,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fialova L. o.PDFPosudek oponenta práce198,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fialova L. ob..PDFPrůběh obhajoby práce87,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7733

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.