Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová, Hana
dc.contributor.authorTýzl, Josef
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-11
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:08Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:08Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier54090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7765
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na definování cílů ochrany spotřebitele v ČR. V úvodní části řeší, jak má definované tyto cíle Evropská unie. Dále popisuje nástroje politiky EU a stav spotřebitele na celoevropském trhu. V druhé části jsou popsány úpravy, které byly časem uskutečněny v oblasti práv spotřebitelů. Konkrétně popisuje instituce, které řeší ochranu práv spotřebitelů. Také je zde znázorněn možný postup reklamace zboží. V poslední části jsou detailně popsány praktické ukázky porušení práv spotřebitele a jejich náprava. V závěru jsou výsledky zhodnoceny.cs
dc.format51 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectochrana spotřebitele v České republicecs
dc.subjectEvropská uniecs
dc.titleOchrana spotřebitele v České republicecs
dc.title.alternativeConsumer protection in the Czech Republicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on defining the objectives of consumer protection in the Czech Republic. The first part addresses how has defined these objectives the European Union. It also describes the policy resources of the EU and of the consumer in the European market. The second section describes the modifications that have been made over time in the area of consumer rights. Specifically describes the institutions dealing with the protection of consumer rights. In the next part is shown a possible complaint procedure goods. In the last section are detailed practical examples of violation of consumer rights and redress. In conclusion, are the results interpreted.en
dc.subject.translatedconsumer protection in Czech republicen
dc.subject.translatedEuropean unionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Tyzl_K10B0462P.pdfPlný text práce646,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tyzl v.PDFPosudek vedoucího práce296,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tyzl o.pdfPosudek oponenta práce670,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tyzl ob..PDFPrůběh obhajoby práce125,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7765

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.