Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRanda, Miroslav
dc.contributor.authorRejlová, Jana
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:46:48Z-
dc.date.available2012-06-29cs
dc.date.available2014-02-06T12:46:48Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier50937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8960
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá badatelskou činností ve výuce fyziky na základní škole. V teoretické části jsou popsány obecně vyučovací metody se zaměřením na metody aktivizující ve vyučování a jejich rozdělení. Těžištěm práce je badatelská výuka. V práci uvádím příklady badatelské činnosti žáků, které jsem měla možnost ověřit ve výuce fyziky. Ověřila jsem badatelskou výuku v šesti tématech podle materiálu vytvořených v rámci projektu ?Věda není žádná věda.? Na základě těchto zkušeností jsem připravila nové téma (Simulace ryby) včetně pracovních listů a podrobného metodického postupu pro učitele. Toto téma jsem ověřila nejprve pilotně na 15. základní škole Plzeň a po úpravě jsem badatelskou výuku tohoto tématu realizovala na Benešově základní škole v Plzni.cs
dc.format158 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectaktivizující výukové metodycs
dc.subjectbadatelská metodacs
dc.subjectprojektcs
dc.titleBadatelská metoda ve výuce fyziky na základní školecs
dc.title.alternativeThe research method in physics teaching at the elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the inquiry-based education of physics at the elementary school. The theoretical part describes the general education methods focused on methods of activation in teaching and its distribution. The focal point of the thesis is the inquiry-based education. In this work I present examples of research activities of students that I was able verify in teaching of physics. I have verified the inquiry-based education in six subjects according to basis created within the project "The science is not rocket science." Based on these experiences, I have prepared the new topic (The fish simulation) including worksheets and detailed methodological guideline for teachers. This topic was initialy verified in pilot phase at the 15th Pilsen elementary school and after the adjustment I realized the inquiry-based education of this topic at Benes Elementary School in Pilsen.en
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedactivating teaching methodsen
dc.subject.translatedthe research methoden
dc.subject.translatedprojecten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Rejlova.pdfPlný text práce11,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rejlova - ved..pdfPosudek vedoucího práce172 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rejlova - opon..pdfPosudek oponenta práce147,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rejlova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce34,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8960

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.